10 תשובות
מקווה שלא
לא
מלחמת העצמאות 2
תלוי במצב רוח
שואל השאלה:
היה כתוב על זה בחדשות
אנונימית
די בטוח שלא...
איראן לדעתי לא תתקוף אותנו ישירות, אם היא תרצה להתחיל מערכה, היא תתקוף דרך חיזבאללה וסוריה
איראן מאיימת 30 שנה
לא תיהיה מלחמה, זה לא ככה זה לא סביר
אלה אם כן ביבי יעביר תרפורמה ותיהיה מלחמת אחים והם ינצלו את החולשה שלנו ו ייתקפו אותנו כשאנחנו מתפרקים מבפנים, דרך הפרוקסי שלה
נו, אז איראן מאיימים?
'בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו, והקב"ה מצילנו מידם'.
כתוב שבאחרית הימים הקב"ה יביא בגלגול כמה מהרשעים שהיו בכל מיני תקופות כמו נבוכדנאצר וכו'.
פוטין אגב הוא גלגול של אחד מקיסרי רומא - כמדומני יוליוס.