48 תשובות
אני מעדיף טבעית לא יפה 100% מאשר מנותחת ויפה 100%
אנונימי
מה שבאלה
אני מעדיף בת שתרגיש בנוח איתי.
אין לי בעיה עם איפור וגם טבעי
זה לא משנה לי ממש
והאמת לא אכפת לי אם היא מנותחת גם פשוט יש גבול לכמה מנותחת היא לפי דעתי (נגיד לא הייתי יוצא עם מישהי שמגזימה ומכורה לניתוחים)
בכל מקרה אעדיף בדייט מייקאפ לפחות מסקרה
זה לא משנה לי ממש
והאמת לא אכפת לי אם היא מנותחת גם פשוט יש גבול לכמה מנותחת היא לפי דעתי (נגיד לא הייתי יוצא עם מישהי שמגזימה ומכורה לניתוחים)
בכל מקרה אעדיף בדייט מייקאפ לפחות מסקרה
בעיניי טבעי הכי אמיתי והכי יפה
הכי יפה טבעי
מה שנוח לה
אין לי בעיה
איך שהיא מרגישה בנוח
איך שהיא מרגישה בנוח
אין בעיה שתתאפר וכזה
כל עוד אני לא הולך לישון עם דוגמנית וקם עם קופאית הכל טוב
כל עוד אני לא הולך לישון עם דוגמנית וקם עם קופאית הכל טוב
טבעי, בלי איפור
אין כמו טבעיות
הכי יפה טבעי
איפור עדין שנראה "טבעי" זה אובייקטיבית מושך יותר
טבעי, אבל אפשר איפור רק שזה לא יהיה עליה כל הזמן...
בעיקרון אם היא רוצה איפור תתפאר
אבל נראלי עדיף טבעי
אבל נראלי עדיף טבעי
טבעי
מנותח זה בכלל לא יפה ולגבי איפור זה יפה על גבול הטעם הטוב אבל כשמגזימים זה נוראי בדכ
טבעי בלבד!
העיקר לא אחפור ובכלל לר ניתוח מגעיל
העיקר לא אחפור ובכלל לר ניתוח מגעיל
אנונימי
טבעי, ואיפור אין בעיה רק לא מוגזם ממש
טבעיות, איפור מגעיל אותי
עדיף לא ממש יפה ולא מנותחת ושהיא לא תתאפר
זה מה שאני חושב
זה מה שאני חושב
טבעי זה באמת הרבה יותר לא נראת כמו איזו חייזרית
מה שתגידו... מישהי שעושה שפתיים ומתאפרת היא לא יוצאת אביבית בר זוהר
אוהבים טבעי? טוב... אני יפסיק לעשות גבות לא אלך לטיפולי לייזר לא נעשה ציפורניים טבעי עד הסוף
אוהבים טבעי? טוב... אני יפסיק לעשות גבות לא אלך לטיפולי לייזר לא נעשה ציפורניים טבעי עד הסוף
אנונימית
טבעי.
לא ממש יפה.
לא ממש יפה.
מתאפרת ומנותחת
התשובה של הראשון מושלמת
גברים לא יודעים איך נראות נשים בלי איפור. כל עוד אין לך צללית סגולה ואיילינר חתול הם לא ידעו שהתאפרת, גם אם יש עלייך עשרה מוצרים אחרים.
כשהם אומרים שהם מעדיפים "טבעיות," הם מתכוונים לקונסילר, פודרה, ברונזר, טינט, עיפרון גבות, ג'ל, סומק וריסים מלאכותיים בודדים.
כשהם אומרים שהם מעדיפים "טבעיות," הם מתכוונים לקונסילר, פודרה, ברונזר, טינט, עיפרון גבות, ג'ל, סומק וריסים מלאכותיים בודדים.
בנים דיי עם הצביעות אתם לא יודעים מה זה טבעי ורוב הבנות הבאמת טבעיות לגמרי שלא עושות לא ציפורניים לא שעווה/לייזר/גילוח ולא מתאפרות אתם יורדים עליהן ולא שמים עליהן. איפור יכול להיות גם ליפגלוס ומסקרה וסומק אתם חושבים שמתכוונים למישהי עם טונות איפור אז לא. אל תדברו שטויות.
לשאלה: לדעתי איפור כזה שנראה עדין
לשאלה: לדעתי איפור כזה שנראה עדין
תודה לכן^ ^
הם חושבים שמישהי מאופרת אלה הליצנות בטיקטוק עם הטינט והגבות בלוק אז דיי... אין לכם מושג באיפור אז אל תביעו דעה על זה
הם חושבים שמישהי מאופרת אלה הליצנות בטיקטוק עם הטינט והגבות בלוק אז דיי... אין לכם מושג באיפור אז אל תביעו דעה על זה
אנונימית
טבעי
טבעית 100% מהפעמים
אבל מדובר על בחורה שאני נמשך אליה
אבל מדובר על בחורה שאני נמשך אליה
שילוב במינון נוראמלי
לא עכשיו כולה איפור
כעקרון מה שנראה עלייה יותר טוב שתעשה (מה שאני חושב שיותר יפה לא מה שהיא חושבת)
לא עכשיו כולה איפור
כעקרון מה שנראה עלייה יותר טוב שתעשה (מה שאני חושב שיותר יפה לא מה שהיא חושבת)
אנונימי
אף אחת לא 100% טבעית.... צר לי לבאס אותך
אנונימית
מצחיק שהבנים פה אומרים טבעי והכי יפה טבעי אבל בפועל יוצאים עם בנות ההפך לגמרי
אנונימית
אתם אולי תצאו עליי, אבל אני חושבת שגברים לא באמת יודעים מה זה "טבעי".
רוב הבנות מתאפרות, אפילו קצת שלא שמים לב אבל זה לא טבעי.
לרוב בנות שלא מתאפרות ולא עושות שעווה ולא ציפורניים ולא כלום ופשוט טבעיות גברים פחות יעדיפו, כי כשאומרים לכם איפור לא מתכוונים עכשיו לדלי של איפור, אז אני מניחה שאתם משקרים לעצכם/לא יודעים שהטבעי האמיתי הוא לא טבעי.
לשאלה, לדעתי הכי עדיף איפור חלש
רוב הבנות מתאפרות, אפילו קצת שלא שמים לב אבל זה לא טבעי.
לרוב בנות שלא מתאפרות ולא עושות שעווה ולא ציפורניים ולא כלום ופשוט טבעיות גברים פחות יעדיפו, כי כשאומרים לכם איפור לא מתכוונים עכשיו לדלי של איפור, אז אני מניחה שאתם משקרים לעצכם/לא יודעים שהטבעי האמיתי הוא לא טבעי.
לשאלה, לדעתי הכי עדיף איפור חלש
מה שהיא מרגישה בנוח איתו, לשני המקרים.
אם היא אוהבת להתאפר אז שתתאפר, אם היא פחות אוהבת להתאפר אז שלא תתאפר.
אם היא עושה ניתוח בשביל עצמה זה בסדר, כמובן שעד גבול הטעם הטוב, לא מתחברת למראה מנותח מדי.
עריכה:
בטוחה ב-100% שרוב האנשים שאומרים פה "טבעי" לא מבינים שגם מה שהם חושבים שהוא טבעי הוא לפחות עם קצת איפור
אם היא אוהבת להתאפר אז שתתאפר, אם היא פחות אוהבת להתאפר אז שלא תתאפר.
אם היא עושה ניתוח בשביל עצמה זה בסדר, כמובן שעד גבול הטעם הטוב, לא מתחברת למראה מנותח מדי.
עריכה:
בטוחה ב-100% שרוב האנשים שאומרים פה "טבעי" לא מבינים שגם מה שהם חושבים שהוא טבעי הוא לפחות עם קצת איפור
טבעי
טבעי
טבעי
הכי קטע שהם בגלל לא יודעים מה זה איפור ומה זה בלי איפור
שאומרים להם איפור "מוגזם" עולה להם דיילת של סופר פארם
ואיפור שהוא טבעי הם בכלל לא מזהים אז לא לחרטט
שאומרים להם איפור "מוגזם" עולה להם דיילת של סופר פארם
ואיפור שהוא טבעי הם בכלל לא מזהים אז לא לחרטט
אנונימית
טיפה איפור לא הרבה
אנונימי
מעדיף טבעית כי זאת מי שהיא באמת ואני רוצה להכיר ולאהוב את איך שהיא באמת נראית
ולגבי השאלה שנייה- עדיף לא ממש יפה מאשר מנותחת
ולגבי השאלה שנייה- עדיף לא ממש יפה מאשר מנותחת
הם לא מזהים בשיט אני ממש עברתי בין מלא בנים עם תמונה בגיחה כזה כי היה זמן, אלו לא מבדילים בכלל, אם אין צלליות בצבע כהה ואודם כהה ואיילינר אז זה טבעי בעיניהם שיהיו בריאים
בגלל שרוב המוחלט של הבנות שאתם רואים מתאפרות, הייתי מעדיף איפור, אבל איפור חלש.
איפור חלש זה איפור שקשה לזהות שהיא שמה איפור גם זה לא מוגזם כאילו היא הולכת לאירוע. למשל, הבנות בשכבה שלכן שמות איפור, אם אתם לא מזהים - כנראה זה חלש. מצידי שתשים קרם פה ושם, ציפורניים (לק לבן) ובושם. המינימום זה טיפוח עצמי בסיסי (לא אודם, אבל כן שלא התביישו השפתיים)
ופשוט ריח טוב. בכללי אני מעדיף מישהי שלא מתאפרת יותר מדי בשביל שאתחיל לאהוב גם את המראה הטבעי שלה כשאני קם איתה בבוקר.
איפור חלש זה איפור שקשה לזהות שהיא שמה איפור גם זה לא מוגזם כאילו היא הולכת לאירוע. למשל, הבנות בשכבה שלכן שמות איפור, אם אתם לא מזהים - כנראה זה חלש. מצידי שתשים קרם פה ושם, ציפורניים (לק לבן) ובושם. המינימום זה טיפוח עצמי בסיסי (לא אודם, אבל כן שלא התביישו השפתיים)
ופשוט ריח טוב. בכללי אני מעדיף מישהי שלא מתאפרת יותר מדי בשביל שאתחיל לאהוב גם את המראה הטבעי שלה כשאני קם איתה בבוקר.
הכי חשוב לא מנותחת, זה הכי מגעיל
טבעי אבל לפעמים לשים נגיד שפתון או מסקרה לא פרצוף מלא איפור
טבעי זה הכי אחי
עזבי אותם הם לא מבדילים אלה
באותו הנושא: