3 תשובות
אני הייתי בחמש...תמיד אני היחידה שבצד ואז עברנו לשלוש וזה נשאר אותו דבר ועכשיו אנחנו רביעייה וכולן אוהבות הכי אותי!
הייתי, זה תמיד היה מחולק ל2 ו2 עד שהתפרק