6 תשובות
צודק, אנשים בישראל הם ח*א ובכללי אנשים הם ח*א
אנונימית
כולם אינטרסנטים אחשלי, תהיה עם מי שטוב לך, אל תבטח באף אחד אחר, זו החלטה שלך בסופו של דבר.
טוב, באסה לך להרגיש ככה, אתה היחיד שנפגע מזה, מה אתה רוצה שנגיד לך...
אני גם ככה מה נעשה
איזה פילוסוף ניהיליסטי אתה
תודה על המידע
באותו הנושא: