התחברות
הרשמה
אם אני אשב באמצא של המטוס ליד החלון אז פחות מרגישים את ההמראה ?
5 באפריל 2023, 16:48
טיסה
תשובה אחת
לא נראלי
0
0000000000
באותו הנושא:
קיבלתי במטוס מושב ליד החלון זה טוב?
ההמראה של המטוס מלחיצה? מה מרגישים?
איפה הכי פחות מרגישים את ההמראה של המטוס?לשבת באמצע מקדימה או מאחורה?
מה לכתוב על סטורי שצילמתי את החלון של המטוס?
מי שיושב ליד חלון במטוס זה יותר כסף ממי שטס לא ליד חלון ?
שהמטוס עולה ונוחת ממש מרגישים את המטוס זז או לא כזה? אני מפחדת שזה יעשה לי בחילה וסחרחורת זה פעם ראשונה שלי אני לחוצה
איפה הכי פחות מרגישים את המטוס ממריא ? אמצא סוף או בהתחלה??
למה אי אפשר לפתוח חלון במטוס? ברצינות
מושב H במטוס זה ליד החלון?
יש לכם תמונה של חלון של מטוס?
מה המטוס האהוב עליכם? ומה המטוס שאתם הכי פחות אוהבים?