6 תשובות
לא הכל בסדר רק האוזניים נסתמות ואם את מפחדת תתני למישהו שאת מכירה יד
ממש לא ! יש אנשים שזה עושה להם קצת בחילה אבל לא מפחיד ..
לאא זה ממש כיפי ומרגש... את פשוט מרגישה רעד קל... ואז את מרגישה כמו במעלית שאת מתרוממת וכאילן הבטן שלך נשארה למטה ואת רואה שזה עולהה וזה כזה כיף וחווייתי!!
מה שכן האוזניים שלך כנראה יסתמו אז תביאי מסטיק או משהו כזה.
מה שכן האוזניים שלך כנראה יסתמו אז תביאי מסטיק או משהו כזה.
זה נורמלי לחשוש מההמראה אבל אני מבטיחה לך שזה החלק הכי כיף ונחמד בטיסה.
בנחיתה תמצצי מסטיק כדי שלא יסתמו לך האוזניים.
טיסה וחופשה נעימה!!
בנחיתה תמצצי מסטיק כדי שלא יסתמו לך האוזניים.
טיסה וחופשה נעימה!!
לא מפחידה בכלל
לאא
באותו הנושא: