3 תשובות
בכללי צריך לשתות הרבה מים כדי לבנות שריר בלי קשר לקריאטין וכן לוקחים בצורה יומית 5-7 גרם ביום ואם לא תשתי מספיק לא תראי תוצאות מהר קריאטין מנפח את השריר במים וזה נותן לו את הגודל ושומר על המים בשריר
שואל השאלה:
לקחת גם בימים שאני לא מתאמנת ?
אנונימית
כן כל יום הגוף מייצר קריאטין לבד אבל כדי שתמיד יהיה לך בגוף את הכמות הקריאטין המקסימלית צריך לתת לו חיזוקית וזה ה5-7 גרם בכל יום זה לא מחזק את השריר או גורם לו להיות טוב יותר זה פשוט שומר על הנוזלים בשריר שזה גורם לו לתפוס נפח