4 תשובות
שואל השאלה:
ואיך אפשר בגיל שכזה לעבור לבית לבד? השכרה? קנייה? מאיפה משיגים כסף לזה בגיל כזה צעיר
ואיך אפשר בגיל שכזה לעבור לבית לבד? השכרה? קנייה? מאיפה משיגים כסף לזה בגיל כזה צעיר
אנונימי
גיל 19, שכירות ועובדים פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
ושכירות זה משהו יקר? או שאם משלמים שכירות זה גם משלם ביחד על ארנונה וכל זה או שזה בנפרד
ושכירות זה משהו יקר? או שאם משלמים שכירות זה גם משלם ביחד על ארנונה וכל זה או שזה בנפרד
אנונימי
בערך גיל 20 אעשה את זה או בסוף הצבא
באותו הנושא: