12 תשובות
תבחרי מונולוג שאת מתחברת אליו , אוליי שאיך שהוא קשור לחיים שלך, או אפילו סתם מעניין , תנסי לקחת מונולוג יחסית פשוט להבנה.
אני עשיתי מונולוג של מישהי שחושבים שהיא עשתה פיגוע ( עשיתי את זה כי זה היה מעניין רצח ).
אני עשיתי מונולוג של מישהי שחושבים שהיא עשתה פיגוע ( עשיתי את זה כי זה היה מעניין רצח ).
שואל השאלה:
^יש סיכוי אתה שולח לי את המולונוג פליז???
^יש סיכוי אתה שולח לי את המולונוג פליז???
לא חושב שיש לי אותו יותר , בודק ...
אין, אבל תחפשי "בית צבי - מונולוגים"
אם עדיין אין לך כיוון מוזמנת לפנות אליי בפרטי.
שואל השאלה:
^לעשות מונולוג פשוט
^לעשות מונולוג פשוט
מה את צריכה לעשות באודישן? (אני לא במגמת תיאטרון ,עשיתי אודישן למגמת תיאטרון התקבלתי אבל עברתי בית ספר בסוף) אני עשיתי מונולוג מרכוש נטוש
שואל השאלה:
^^^ אני מסתכלת שם ותודה אם אני אצטרך אני אכתוב לך
^^^ אני מסתכלת שם ותודה אם אני אצטרך אני אכתוב לך
חחח לא נורא!! לקבל דחיות זה חלק מהמקצוע! הכל בסדר, זה לא אומר שאת לא טובה או משהו, תמשיכי לעבוד על זה וללכת לאודישנים, יהיה בסדר!3>
אני ממש אהבתי את המונולוג של דבורי (התובעת) מההצגה "משחקים בחצר האחורית"
הוא גם עם מסר ממש חשוב
הוא גם עם מסר ממש חשוב
אנונימית
אין לי רעיון למונולוג ספציפי אבל אם יש לך זמן תקראי את המחזה שממנו את לוקחת את המונולוג. זה עוזר להבין יותר את הרקע ואת המהלך של הדמות, ככה גם אפשר למצוא רצון ומעצור ולשאוב רגשות מכל מה שהדמות עוברת במחזה לתוך המונולוג עצמו(:
שואל השאלה:
פאני לא עברתי בסוף
פאני לא עברתי בסוף
באותו הנושא: