9 תשובות
אין סיבה שלא ימכרו לא נראלי יעשו לך בעיות
זה תלוי על איזה מוכרת אץ נופלת , אני בת 16 ועדיין שאני קונה ספרים אם סמאט לפעמים יש מוכרות שלא מוכרות לי אבל שהייתי בת 12 כזה וקראתי סמאט חלק מכרו לי
אנונימית
כן ימכרו לא אמור לעניין אותם כל כך זה ספר סבבה
יאי אני לא הבן 12 היחיד ולשאלה כנראה שכן
אם את תלכי עם ההורים לא
אני בת 12 וחצי ונתנו לי לקנות את זה ועוד ספרים עם סמאט אבל זה תלוי באזור אבל זה לא אמור לעניין אותם מה את קונה
יש שם גם סמאט
לא ימכרו לך לדעתי
לא ימכרו לך לדעתי
יש כאלו שימכרו ויש כאלו שלא. את יכולה אולי להגיד שזה לאחותך או משהו.
כן, אני הלכתי לקנות את זה ומכרו לי