7 תשובות
איזה תםקיד קיבלת ואתה לא רוצה
שואל השאלה:
תפקיד לא, השאלה שלי אם לשלוח להם שוב פעם את הערעור.
ערעור על מה?
שואל השאלה:
על מיון מקצועות המחשב...
אה, וואלה שתדע בדקתי את זה עם חברים מהקורס בתקשוב ורק אצלנו בתקשוב אפשר ללכת לשנוץ כמעט כל יום, חימוש, לוגיסטיקה,תש ומשאן לא יכולים אבלל קח בחשבון שאם אתה מבצעי תהיה לך גם עבודה בלילה
אם אתה מנהל רשת אז כנראה שלא תהיה לך אבל אם אתה טכני או מגן צופן וכאלה אז תהיה לך עבודה בלילה
שואל השאלה:
אחי מדבר איתך על המיון שלהם (מקצועות המחשב) לא קיבלתי תפקיד אני רוצה לערער על המיון שעשיתי כדי לקבל תפקיד זה הכול.