11 תשובות
מה זאת אומרת?
בדכ לא, אולי אתה יכול לדמיין את זה או לחלום את זה
לא פשוט אי אפשר לזוז והרבה פעמים מדמיינים דברים לרוב מפחידים אבל אין מה לפחד זה עובר לאחר כמה דקות
כן לי היה כן
מה אתם אומרים לא אני ראיתי את עצמי ואת מי שמסביבי אז שקט
לא חוויתם את זה
koral5 זה לא אפשרי. אולי לדמיין את זה או לחלום את זה כשזה נמצא לך בתת מודע, אבל פיזית לראןת את עצמך מלמעלה ישן זה לא אפשרי פשוט.
לא ראיתי את עצמי מלמעלה ראיתי את עצמי את מי שמסביבי
אז אני חושבת שהוא התכוון כאילו לצפות בעצמך ישן כאילו אתה מחוץ לגוף שלך או משהו. שזה אפשרי רק בתןר חלום/דמיון/הזיה
לא בידיוק ראיתי את עצמי את הפרצוף שלי ראיתי פשוט שאני משותקת במיטה טוב לא משנה אין לי איך להסביר את זה