14 תשובות
זה בנים אם כבר
אנונימית
זה כמו שבנים לא עושים את זה
אנונימית
בדרך כלל בנים , אבל אם זה בדרך כלל ביישנות או הרגשה של אי נוחות
זה תלוי, יש בנות שככה ויש בנות שלא ככה.
זה לא נכון לא להכליל אני בן אדם מאוד אוהב ואני תמיד מראה את זה
זה ממש תלוי. יש בנות שמראות יש בנות שפחות.
שואל השאלה:
אבל אתן כמעט אף פעם לא שולחות הודעה ראשונות או מנסות להתחיל שיחה או להראות חיבה (אני מדבר על מצב כשזה בזוגיות)
אנונימי
^ כי אני מתביישת וגם כי החברה לימדה אותנו שגברים אמורים לעשןת את הצעד הראשון ויש בנים שמוריד להם אם בנות מתחילות איתם
בנות מראות הרבה אהבה
אבל בנות גם תמיד נתפסות כמציקות ויש לנו פחד שאנחנו "מנדנדות" יותר מדי
אז מחכות לראות את היוזמה מהצד השני כדי לקבל את הביטחון
אנונימית
לא כולן
זה מכליל וזה לא נכון לגבי הרבה בנות
אישית יש לי חברה שכל יום אומרת לחבר שלה שהיא אוהבת אותו היא אומרת לו לפחות חמש פעמים אם לא יותר
אממ זה ממש לא נכון
מה שאתה אומר לשלוח הודעה ראשון אז בדרכ הן מחכות שאתם תשלחו כי ככה זה פשוט לא יודעת להסביר אבל זה לא קשור לזה שהן לא מראות אהבה...
זה לא משהו שאתה יכול להגיד לכל הבנות כי יש בנות שמראות אהבה יותר מבנים ועם כבר זה הבנים לא הבנות