3 תשובות
שואל השאלה:
עכשיו הבנתי שאני מרגישה די בודדה מחברים וכאלה ולכולם יש חברים משלהם וחבורה משלהם וכאילו אני תקועה ואני הכי לא ביישנית בעולם אני מנסה לדבר וזה אבל זה אף פעם לא מצליח לי
אנונימית
בכלל לא הגיוני אבל גם חי קרה שנה שעברה
זה לא מצב נעים אבל קורה..
שתחזרי לשגרה הכל יסתדר מחדש (: