9 תשובות
אל תשתה אקסל או שאל תשתה אקסל
תעבור למשהו אחר
אולי קולה?
אולי קולה?
כי קולה זה יותר טוב
תחליף את זה במשהו אחר, כמו קפה.
שואל השאלה:
אתם שותים אקסל?
אתם שותים אקסל?
אנונימי
כן אבל רק מעורבב
לא יש לזה טעם של פיפי
תוריד לאט לאט, בבום אתה לא תצליח. נניח 1 ביום, ואז אחד ביומיים שלושה, תראה איך מצליח. תשתה יותר מים ככה שלא יהיה לך הרבה מקום לזה ותשתה גם קפה ותה בכללי. אתה תצליח לעצור את זה זה רק נראה לך קשה, בהצלחה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: