6 תשובות
יש לי את שתיהם גם אני מעדיפה את סקיי היי , טלסקופיק הוא עדין וסקיי היי הוא יותר בולט כזה אבל זה תלוי מה את אוהבת ושתיהן בסופרפארם
יש לי את שתיהן והן מושלמות אבל זה ממש תלוי מה את מחפשת
הטלסקופיק היא יותר מאריכה עושה ריסים דקים וארוכים
הסקיי היי מעבה יותר אז זה כאילו פחות עדין יותר מסקרה
הסקי הי ממש טובה אני משתמשת באקסטרה שחורה
אנונימית
שתיהן ממש טובות,הייתי קונה טלסקופיק
וכן מוכרים בסופר פארם
טלסקופיק