תשובה אחת
קודם כל, תדע להבא שכאשר מפקידים צ'ק חייבים לרשום את הסכום במדויק, עד האגורה.
תיצור קשר עם בנקאי בחמישי הקרוב, כשזה יום עבודה. תגיד שנשאר עוד להפקיד ותשאל אם יש מה לעשות. אם אין - חראם. 22.52 שקל הלכו לפח, לא נורא, זה היה יכול להיות גרוע יותר
תיצור קשר עם בנקאי בחמישי הקרוב, כשזה יום עבודה. תגיד שנשאר עוד להפקיד ותשאל אם יש מה לעשות. אם אין - חראם. 22.52 שקל הלכו לפח, לא נורא, זה היה יכול להיות גרוע יותר
באותו הנושא: