225 תשובות
כן , המינוסים לא ישנו את דעתי רק שתדעו :) אני רוצה לשבור שיא מינוסים ;). שברתם לי את השיא !! כל הכבוד
אנונימית
הגיוני. זה דבר מרתיע. תודה על המינוסים אני גאה בכל אחד ואחת מכם
היית יכול להיות יותר עדין
דווקא זה היה מחמיא לי אם בת הייתה מתחילה איתי לא יודעת למה הגבת ככה
אנונימית
האם היית אומר את זה לבחורה שהייתה מתחילה איתך?
אבל לבחורה הוא נמשך ולבחור לא..
לא רלוונטי. תאמר "סליחה לא מעוניין" ותגמור עם זה. מסכן הבחור.
לא
שייש. טיפה הומופובי לא?
תראה,זה די מחמיא שמתחילים איתך
אם תראה אותו שוב פעם תתנצל,כי בכל זאת זה לא יפה..
יכולת להגיב בצורה שונה כמו למשל:
"סליחה,פחות מעוניין" או משהו בסגנון
זה יכול מאוד לפגוע בבן אדם,ואולי בגללך הוא לא ירצה להתחיל יותר עם אנשים(כי הוא יפחד שיתנהגו אליו ככה)
איכ לא
היית יכול לענות יותר יפה שאתה סטרייט
לא.
למה להיות לא נחמד? בדיוק כמו שאם בחורה תתחיל איתך ולא תהיה בעניין אתה לא חייב להיות רע. יכולת לסרב בנימוס, ולהגיד שאתה לא בעניין.
לא, כל עוד הוא לא הטריד אותך (זרק הערות מיניות וכולי). ככה או ככה יכולת פשוט להגיד בנימוס שאתה לא מעוניין.
לא למה לקלל ולפגוע תגובה קיצונית מדי
היית צריך להגיד שאתה לא מעוניין וזהו
ממש לא.
כמה חסר ביטחון אתה צריך להיות בשביל להגיב ככה... אתה מנסה להוכיח לעצמך שאתה לא גיי כי אז הגבריות והביטחון השברירי שלך יפגעו בצורה קשה. זה פתטי.
אנונימי
בעיניי לא כי אין באמת סיבה שתתנהג ככה. אתה יכול להגיד שאתה לא מעוניין ושזה לא הקטע שלך אבל למה לרדת עליו..
שואל השאלה:
מה אני שואל אתכם, זה לגיטימי ועוד איך.
הרגשתי מוטרד מיזה וגם הוא צריך לשאול אנשים אם הם הומואים לפני שהוא מתחיל איתם כי זה מטריד מאוד במיוחד כשמדובר בבן שמתחיל עם בן , לא התכוונתי לפגוע בו אבל הרגשתי מובך ומוטרד מיזה שבן אדם כזה אומר לי ככה , זה חדש לי ואני לא נוהג להתחבר עם הומואים וטרנסג'נדרים ומשתדל שלא ולסביות זה בסדר לי ולא מטריד אבל דברים כאלה לא מרגישים לי בנוח ומטרידים אותי, לא בקטע רע פשוט זה קצת לא נעים לי שהם לידי גם בגלל שזה מגעיל אותי ממש קצת וגם בגלל שאני מרחם עליהם שהם ככה
אנונימי
מאיפה לו לדעת אם הוא הומו או לא?
שואל השאלה:
ולתגובה שמישהו כתב שלבנות לא הייתי מתנהג ככה אז כן לא הייתי מתנהג ככה לבנות כי אני מכבד אותן פי מיליארד ואני יודע שהן נפגעות יותר מהר ובקלות
אנונימי
עדיין, גם אני הייתי מוטרד אם בן היה מתחיל איתי כי אני לא הומו, אבל יש דרך להגיד את הדברים.
יש הבדל בין הרגשה שבה אתה מרגיש מוטרד לבין הטרדה באמת, לדוגמה אם נגע בך או משהו מצידי היית נותן לו בוקס
לא זה לא יפה
שואל השאלה:
נכון שיש דרך אבל נלחצתי והוטרדתי מיזה אז הגבתי ככה בגלל הלחץ וזה שהוא התחיל איתי בכלל ,
הרי הם יודעים שלא כולם כמוהם
אנונימי
הומו לא הומו נימוס בסיסי, לא מכבד
שמע אם הומו התחיל איתך זה אומר שאתה נראה הומו
אנונימית
ממש לא! מה הקשר?!
לשאלה- כן
הגיוני אסל יכולת להיות יותר עדין ולהגיד שאתה לא מעוניין או שאתה סטרייט
גם אני הייתי מוטרד, אבל פשוט לא התנהגת בסדר
לפעם הבאה פשוט תגיד שלא רוצה וזהו, אם הוא ממשיך לחפור לך זה בסדר לצאת עליו, כי זו כבר תהיה בעיה שלו.
יש הבדל בין "מישהו הטריד אותי" ל"הוטרדתי עלידי מישהו".
ההטרדה זה רק איך שאתה הרגשת אבל הוא לא עשה כלום. הוא לא הטריד. אתה הוטרדת,
שמע אם היית בחורה כולם היו מעודדים אותך
לדעתי הייתה דרך יותר עדינה אבל לגיטימי
הרגשת לא בנוח הגבת באותה צורה
אני בעצמי לא סטרייט אז לפני שאתם קופצים
אנונימי
היית צריך להגיד בצורה יותר מכבדת הוא כנראה לא הבין נכון את הסיטואציה לא להיות מגעילים סתם
התגובה לא מכבדת יכולת להגיב בצורה נאותה
לא
ממש לא.
פשוט תגיד "סליחה, אני לא מעוניין".
אתה בכלל יודע כמה אומץ הומואים צריכים לאזור כדי להתחיל עם מישהו?
לא
אתה לא אומר את זה לבת שמתחילה איתך
ואתה לא מעוניין נכון? יופי אותו דבר, תנסה להיות עדין ומכבד ולא להיות אגרסיבי בגלל שהתחיל איתך הומו
אני גם לא בעד הומואים ולסביות והכל. אבל לא אדבר ככה למישהו
במקום זה תגיד לא מעוניין ותמשיך בחיים שלך.
כאילו להתעלם
אבל אל תקלל זה לא מכבד את עצמך
הכל טוב פעלת נכון מאוד הייתי עושה בדיוק אותו דבר
לא
לא, בכלל לא.
לא, היית פשוט צריך להגיד שאתה לא בעניין
לא ממש לא
אם בחורה יפה ברחוב הייתה עונה לך ככה זה לא היה נעים,נכון?
לא בסדר זה לא יפה
היה עדיף שתגיד לא בקטע וזהו, סתם יצא לא נעים בשביל שניכם
כן.
אתה לא חייב לזרום איתו אבל תדבר בצורה שאתה מעוניין שידברו עלייך בכל זאת הוא בן אדם
כן, אבל פעם הבאה תגיד אני סטרייט וזהו
אנונימי
לא, נשמע שאתה מתנהג ומדבר בצורה הומופובית. אולי כדאי שתסתכל עמוק על עצמך ותנסה להבין למה יש לך בעיה עם קהילת הלהט"ב בגלל שהאיש לא עשה שום דבר לא סדר.
לגיטימי
אממ לא
כן
זה שהם חושבים שזה נורמלי לא אומר שכולם חושבים ככה ושיצפו לתגובות כאלה.
לאנשים שאומרים לו להיות מוחמא אז ממש לא להפך זה מעליב אותי ממש אם גבר יתחיל איתי זה יפגע בגבריות שלי,מה אני נראה לו גיי שהוא מתחיל איתי? מעליב רצח
אם אתה לא הרגשת בנוח אז כן
לא לגיטימי מקסימום היית אומר לא שזה לא מתאים אבל למה להשתמש במילים כאלה פוגעניות
קח את זה כמחמאה שהוא התחיל איתך ותמשיך בחיים שלך כרגיל
לא
יש לסרב בצורה נורמלית ויש לדבר מגעיל
הוא מרגיש מוטרד כי גבר מתחיל איתו כמו שנשים מרגישות בגלל דברים הרבה יותר חמורים.
ולא, זה לא בסדר. זה ממש דוחה מצדך. אם הוא התחיל איתך בצורה מכבדת אתה לא אמור להגיב ככה.
שואל השאלה:
לא עניתי לו בצורה מגעילה כי הוא הומו ואני שונא אותם וכי הוא מכוער, גם אם זה היה בן שלדעתי יפה הייתי מגיב ככה כי אני חושב שיש בנים יפים אבל אני לא נמשך אליהם וגם לא אתאהב בהם כי אני לא הומו כמוהם וזה מוגזם איך שאתם מגיבים, זה מראה כמה הקהילה של הסקסואלים ושלכם התומכים חסרת נימוס ועוד אתם כותבים את זה עליי, ותבינו שזה גם לא מנומס לשאול דברים סקסואלים כאלה בלי הכנה לפני כי אם בן שואל בת אותו דבר או בת לבן זה בסדר אבל מדובר פה באנשים שבגלל שהם נמשכים למין שלהם והם מתחילים עם אחד כזה שהוא לא כזה הם מטרידים אותו ועוד בלי להכין לפני,
זה לא מנומס.
אנונימי
אה, זה מוגזם? אנחנו לא מנומסים?
לא כי זה כזה מנומס לומר למישהו שהוא מגעיל.
תתבגר.
לא זה מחמאה שהומו מתחיל איתך אומר שאתה גם מושך בנים
למה אתה מדבר איתנו על נימוס בזמן שאתה לא היית מנומס
אחי וטפ חחח
הוא התחיל איתך כי הוא הרגיש אליך משיכה מה אתה רוצה חחח
תגיד אחי לא מתכוון לפגוע אבל מצטער לא מעוניין כי אני לא נמשך לבנים
מה רע בלכתוב נוסח כזה? לא משנה מי היה האנשים יש דרך להביע אי התעניינות גם בנים וגם בנות עושים את זה ותאמין לי שהתחלתי עם סטרייטים בחיי ומה לעשות הם לא נמשכים
והכל טוב חיים עם זה הם הגיבו בצורה יפה
זה שאתה שונא הומואים וככה אתה מגיב זה כבר בעיה אישית שלך לא שלו

ואם אנחנו חסרי נימוס לטענתך אז אני לא רוצה להגיד לך מה אתה



כי בסופו של יום גם אתה תקבל דחיה ממישהי שלא נמשכת לבנים היית מצפה לקבל ממנה תשובה כזו? אני לא חושב אבל אתה היית מתחיל איתה כי היא נראית יפה וחמודה אתה לא מעלה בדעתך שהיא לסבית
שמע אחי אתה יכול להגיד מה שבא לך עד מחר מלא רושמים לך שיצאת מגעיל אין מה לעשות ככה באמת יצאת, זה לא משנה מה הנטייה של הבן אדם זה מעבר לזה זה כבוד
אנונימי
לא לגיטימי. מקווה שכשתתחיל עם מישהי היא תגיד לך משהו בסגנון, תומכת בקרמה פה.
שונא גברים שנמשכים לגברים או לא, גם רוב החרדים(שזה בניגוד לערכים שלהם, והם לא סתם ערסים שמתנשאים בלי סיבה) היו פשוט מתעלמים או מוציאים את עצמם מהמשוואה בצורה מכבדת.

ומילה לסיום- פשוט דוחה.

עריכה: ולהתחיל עם מישהו מאותו מין זו לא הטרדה. באותה מידה כשאתה מתחיל עם מישהי היא יכולה להימשך לנשים ולא להיות בקטע(ולא ידידי, אתה לא יכול לדעת עם מראה למי היא תימשך). תתבגר ותתאים את עצמך למאה העשרים ואחת.
שואל השאלה:
אתם כותבים פה דברים מוגזמים, לא התכוונתי לפגוע הרגשתי מוטרד אז הגבתי בלחץ,
תפסיקו לגונן בלי סיבה על הסקסואלים האלה
זה פוליטקלי קורקט
אנונימי
אם מטריד אותך שאנשים מתחילים איתך אז הבעיה בך סורי
הוא לא עשה לך כלום וסתם פגעת בבן אדם, אין לו אפשרות לדעת אם אתה גיי או לא והוא גם לא צריך לשאול כל בן אדם שהוא מעוניין בו אם הוא גיי לפני שהוא מתחיל איתו. יש לך אפשרות פשוט להגיד "אני לא נמשך לבנים" ולהמשיך בחיים שלך, אבל אתה בחרת להגיב בצורה כזאת מגעילה
אם היית מנסה להתחיל עם בת והיא הייתה אומרת לך מה שאמרת לו מה היית מרגיש? גם כשאתה מתחיל עם בנות אתה לא יודע אם הן סטרייטיות, ולא נראה שאתה ממהר לשאול אותן את זה
שואל השאלה:
^יש לו אפשרות כי הוא יודע טוב מאוד שרוב העולם לא סקסואל כמוהם
אנונימי
^^
מה הוא אמר לך שלטענתך היה כל כך מיני?
זכותו להרגיש מוטרד הטרדה זה עניים שך הרגשה אתה לא קובע לו ממה הוא מוטרד וממה לא..^^
אנונימי
מה הקשר המדווח?, הטרדה זה מה שבן אדם מרגיש אם הוא הרגיש מוטרד זאת הטרדה גם אם הוא לא אמר לו משהו מיני
אנונימי
שואל השאלה:
זה מיני כי הוא שאל אותי:
"יש מצב לקבל את המספר שלך?"
ואז אמרתי לו "למה?" והוא אמר לי:
"אתה ניראה סבבה אז אם אתה בקטע אפשר לפתח מיזה משהו" בדיוק ככה שהוא רמז על הדברים סקסואלים שלהם
אנונימי
^^
זו ממש לא הטרדה. אני הייתי מוחמא מזה ומסרב בנימוס (אם הייתי סטרייט).
ראיתי פה משתמשים שמדברים על כבוד ונימוס והם בעצמם ענו לי תשובות בחוסר נימוס וכבוד על אנשים שדיברתי עליהם בשאלה שלי, סתם צבועים.
אנונימי
אבל הוא התחיל איתך
מה אתה לא הולך עם שלט שאתה לא נמשך לגברים
בסדר קורה כל עוד הוא לא המשיך ולא לחץ הוא לא ממש עשה משהו לא בסדר
אם אתה מתחיל עם מישהי והיא לא בעניין זה אותו הדבר
אתה יכלת לדבר בצורה יותר נחמדה ומכבדת כלפיי הבן אדם
אנונימית
אגב, אין דבר כזה "דברים סקסואליים".
תקשיב, אחי, אין בעיה אם תדחה ותיגעל, גם אני נגעל אם הומואים מתנשקים, רק כי המעשה עצמו מגעיל (כי בתור סטרייט זה מגעיל אותי), אבל האם לגיטימי שאעיר לזוג הומואים שמתנשקים? ממש לא, וגם אני לא אמור להגיד להם שזה גועל ושאני מרגיש מוגעל, כי זה לא ענייני ובטח שזו אמירה חסרת טאקט.

הוא דווקא ביקש את זה בסדר גמור, הוא אמר שאם אתה גם הומו אם אפשר לפתח מזה משהו, כלומר אם תוכלו להיות זוג.

פשוט תבין שטעית, אבל מצד שני, מובן שנגעלת או הרגשת מוטרד, זה פשוט לא כיף שמין שאתה לא נמשך אליו מתחיל איתך.
פוליטלי קורקט..
תשמע קוקרט זה בדיוק מה שאנחנו
צודקים.
אנחנו מביעין לך תאמת שלנו ככה אנחנו חושבים
אצה שאלת אנחנו ענינו
זה בסדר לדעתי
עם הוא הומו למה שהוא יתחיל איתך זה ממש הומופבי
אוי זה כל כך לא יפה. יש דרך להגיד את הדברים. יכולת לדעתי להגיד שאתה סטרייט. וזה דווקא אמור להחמיא לך. כל הגייז חתיכים. אבל מטעויות לומדים. לפעם הבאה אם יקרה, תענה בצורה מכבדת גם הוא בן אדם.
לגיטימי לגמרי הייתי עושה יותר
תודה על המינוסים
לא
היית יכול פשוט לענות שאתה סטרייט וזה לא מתאים
כן אחי מה הוא מתחיל איתך הוא חושב שכל העולם הומויים?
אנונימי
היית צריך לענות בצורה מכובדת וזהו, למה סתם לגרום לו להרגיש רע?
ויותר מזה, בשביל אני אגיד, היום המון דברים מצולמים ומתועדים ואתה עלול לחטוף על זה רציני אם ייראו את זה ברשת למשל, נכון שזה ממש לא תקין שיעשו את זה, אבל זה קורה, ואתה תחטוף שיימינג ממש רציני מאנשים שמחפשים אקשן ולא מעניין אותם הצד השני בסיפור.
ושוב, בלי קשר, היית צריך לענות בצורה מכבדת. גם אם אתה לא נמשך לגברים, אז הוא ניסה, זכותו, זה לא שהוא פגע בך.
כמובן, אם הוא נגע בך או דיבר בצורה מינית ולא לגיטימית, אז היית בסדר גמור.
אתה היית יכול להגיד ,תודה על ההצעה אבל אני לא נמשך לגברים/ אני סטרייט אז סליחה ....
איך שענית לו זה לא לגיטימי ולא מכבד
אנונימית
יכולת להיות קצת יותר עדין לא?
כן לגיטימי
יכלת לומר לו בצורה טיפה יותר יפה אבל זה כן לגיטימי כי הוא צריך לדעת שכמעט כל הגברים סטרייטים והוא לא יכול פשוט להתחיל עם גברים שהוא רואה ברחוב.
זו בערך התגובה שגברים מכוערים מקבלים מרוב הנשים כשהם מתחילים איתן, אז נראה לי שכן
אנונימי
^ ואוו ממש לא יש גם כאלה שהכי לא שופטות על מראה חיצוני (יש המון כאלה ) ורק על אופי
אנונימית
מישהו אנונימי^
למה העובדה שרוב הגברים סטרייטים צריכה למנוע ממנו להתחיל עם מישהו?
אז מה? שילך לחפש במועדוני גייז?
ניסה, שיגידו לא מתאים וימשיכו הלאה, למה זה נראה לכולם כל כך בסדר ולגיטימי להגיד שלגבר הומו אסור להתחיל עם גברים?
לא יכול להתחיל עם גברים ברחוב? אין לו דרך לדעת אם הוא סטרייט או לא אם הוא לא מנסה, לא יכול עלק איזה שטויות
אנונימי
לא צריך להשוות את המקרה הזה למקרה שגבר מתחיל עם אישה כי כשגבר מתחיל עם אישה זה דבר נורמלי שככה העולם שלנו מתנהל, ובמקרה הזה הוא מקרה שהוא לא נורמלי כי כמו שאמרתי קודם גבר לא יכול פשוט להתחיל עם גברים אחרים שהוא רואה ברחוב כי כמעט 100% שהם לא גייז.

אם הוא רוצה להתחיל עם גייז שילך למקומות של גייז או שיתחיל באתרים של גייז
כי כמעט כל הגברים הם סטרייטים מה הסיכוי שבמקרה מישהו יהיה גיי
החברה שלנו דפוקה
זה לא החברה דפוקה זה צורת המחשבה שלך דפוקה
אנונימי
ממש לא יש צורה גם להגיד דברים
לא, החברה שלנו דפוקה כי כל הקהילה הזאת של הצמחונים/פמיניסטים/תומכי להטב/שמאלנים וכל שאר הצבועים מנסים לרכב על גל של כל מיני אג'נדות דפוקות ולבטל אנשים רק על זה שצורת המחשבה שלהם טבעית ובעצם בכך עושים בדיוק ההפך ממה שהם מקדמים
תקשיבו לאנדרו טייט לא יזיק לכם
^אנחנו לא אומרים שמה שהבחור (הגיי) עשה היה חכם, כי הרוב הם גברים סטרייטים.
אבל לומר לו מגעיל זה ממש לא מכבד, לדבר ככה זה אף פעם לא נכון.
אתה יכול להסביר בצורה נעימה או לפחות לא בצורה שגורמת לאדם השני להרגיש חרא
קארמה
לא. אפשר לדחות בצורה מכבדת.
ובעיקר כשנשים שמנות מבטלות גברים על זה שהם מתחת למטר תשעים ואין להם 8 ריבועים
ומליון דולר בבנק זה לגיטימי
מישהו אנונימי
זה לא לגיטימי וזה לא הפוך את מה שהוא עושה ליותר לגיטימי, אין שום קשר.
מישהו אנונימי
"תקשיבו לאנדרו טייט לא יזיק לכם" אתה מרגיש טוב? חטפת קורונה או משהו?
הומופוביה לא במקום לשאלה על גייז חבר, חבל שנכנסת מלכתחילה.
מפריע לך שהעולם מתקדם? לך תגור באיראן, שם יהיה לך בדיןק מה שאתה מחפש^
ולנשים שמנות אסור שיהיו סטנדרטים? לא הבנתי את הקשר
כן זה היה מאוד בסדר אוולה בתור הומופוב זה אפילו 7/10
נכון, הוא לא היה צריך לומר לו מגעיל וגם אמרתי את זה בתגובה הראשונה שלי, אבל מה שהרבה הרבה הרבה יותר לא בסדר זה התגובות פה שיוצאות פה על שואל השאלה ואומרות שמותר לגבר הגיע להתחיל עם מי שבא לו וחייב לקבל את זה
ממש לא צריך לקבל את זה שגבר גיי מתחיל עם גברים ברחוב כי זה לא דבר שהוא נורמלי
אבל לומר לו מגעיל זה ממש דוחה
לא זה לא דוחה, זה לא בסדר אבל זה לא דוחה בדיוק מהסיבות שהצגתי כאן למעלה
אתה לא תקבע מה נורמלי ומה לא חבר. כל אחד יעשה מה שנראה לו בגבול הטעם הטוב. שואל השאלה נלחץ והגיב ככה, אפילו שזה לא בכוונה זה עדיין לא מכבד את זה שניסה להתחיל איתו. לא בא לך לקבל אל תקבל
אנונימי
כן זה כן
והוא רק ביקש את האינסטגרם שלו מה הביג דיל
מה זה הומר עומר חומר שולם לעולם ברוגז... אפ פעם?
זה לגמרי נורמאלי ובסדר וזכותו של כל אדם להתחיל עם מי שהוא רוצה בתנאי שהוא לא פוגע בצד השני.
אני נמשכת לגברים, קורה שנשים מתחילות איתי ואני אומרת שלא מתאים ומתקדמת, לפעמים אני אפילו נשארת איתן בקשר, מה כל כך נורא בזה? זה נורמאלי ובסדר ואין אף אחד שיכול להגיד מה נורמאלי ומה לא.
אף אחד לא נורמאלי, ככה העולם בנוי
מישהו אנונימי.
אם היית מתחיל עם לסבית והיא הייתה צועקת עליך תפוס מטר יא מגעיל היית נעלב וכנראה מקלל אותה או משהו
להומואים מגיע להיות בזוגיות בדיוק כמו לסטרייטים, וכדי שזה יקרה הם צריכים אשכרה להתחיל עם אנשים אחרים, בתקווה שגם הם אוהבים בנים. החברה היא הטרונורמטיבית ולכן כשאתה מתחיל עם בחורה אתה לא מצפה שהיא תהיה לסבית, אבל תאמין לי שכשהוא מתחיל עם מישהו הוא יודע שסיכוי גדול מאוד שהבנאדם מולו סטרייט. ובכל זאת, לא יעזור לו לא לעשות כלום ופשוט לחכות לפיה קסומה שתפגיש אותו עם אהבת חייו.

קיצור אתה לא יכול להגיד שזה בסדר שסטרייט מתחיל עם בנות ברחוב אבל הומו לא יכול להתחיל עם אנשים ברחוב. זה פשוט לא נכון וחסר היגיון מהשורש
מה זה מה הביג דיל, את לא מבינה את זה בגלל שהשיט הזה של העולם החדש שטף לך תמוח
יש דברים ש*לא* צריכים לקרות

לי אין בעיה בין אישית עם הומואים ואישית אני מבין את הקושי שהם עוברים

אבל זה אשכרה לא אומר שמותר להם לעשות מה שבא להם כי גבר שמתחיל עם בנים שהוא לא מכיר זה לא דבר שאמור לקרות
אם הוא רק התחיל זה לא, אלא אם הוא הטריד זה כבר סיפור אחר
לא לגיטימי בכלל
"לא צריכים לקרות" בעולם שלך. לך תעצור אז כל גבר שמנסה את מזלו ולא עושה שום דבר רע לאף אחד, מה יש לך אחי
אנונימי
מישהו אנונימי.
אתה לא יכול לקרוא לי שטופת מוח ולהגיד שה"שיט" הזה לא צריך לקרות ואז להגיד שאין לך בעיה עם הומואים ומבין את הקושי שהם עוברים. זה כאילו אני אגיד שאני טבעונית אבל אני אוכלת ביצים ובשר וחלב

"גבר שמתחיל עם בנים שהוא לא מכיר זה לא דבר שאמור לקרות" וכשגבר מתחיל עם אישה שהוא לא מכיר זה כן בסדר בעיניך? לא צריך להיות הבדל. מדובר בבנאדם שמתחיל עם בנאדם אחר. המגדר של כל אחד מהם לא משחק פה תפקיד בהאם זה בסדר או לא שמישהו מתחיל עם מישהו

ואגב תכתוב בבקשה למי אתה עונה כי זה נהיה מבלבל קצת
אחי מה
ולמה זה לא צריך לקרות כאילו?
אז לך אסור להתחיל עם בחורה ברחוב, כי זה מטריד אותנו שגברים מתחילים איתנו.
ולצערי, אגב, לרוב הגברים באמת לא שמים לב שהם אומרים משפטים ממש לא במקום כשהם מתחילים עם מישהי^
זה ביג דיל לא גדול, אלא ענק, כי אתה שולל פה זכות בסיסית של בן אדם.
מותר להומו להתחיל עם מי שבא לו, איפה שבא לו ומתי שבא לו. בדיוק כמו שלך מותר.
חחח אתה גבר אחושיחינג
חברים אבל הבחור לא הומו!!
ווואלה זה מרגיז ומעליב שמישהו שרואה אותך ישר מקטלג אותך ישר כהומו.
אם זאת אפשר להגיב בצורה יותר מכובדת למרות העלבון..
זה לא טוב ורע ולא שחור ולבן!
אנונימית
כן אנונימית הבנו שהוא לא הומו לא חידשת פה כלום. ככה או ככה ואמרת את זה בעצמך התגובה שלו לא הייתה מכבדת
אנונימי
סליחה למה זה מעליב שמישהו חושב שאתה הומו?
אנונימית^^^
אז למה כשגבר מתחיל עם אישה הוא ישר מקטלג אותה כסטרייטית? מה שונה פה?
מה זה קשור לחשב שהוא הומו?
כולה ניסה, אלוהים שיעזור למה זה כל כך נורא שהבחור מנסה? אתם מוציאים אותי מדעתי ברצינות, אני משתגעת להבין מה לעזאזל גורם לאנשים פה לחשוב שזה לא בסדר להתחיל עם מישהו רק כי שניהם גברים.
שואל השאלה:
בקיצור אני צדקתי מכל המאה שישים ואחד אנשים שכתבו פה , זה מראה שאני הכי חכם בארץ ואחד החכמים בעולם ובהיסטוריה אז לילה טוב
אנונימי
תשובה ל"עומר"
למה שגבר מתחיל עם גבר או אישה עם אישה זה לא לגיטימי? כי כמעט כל הנשים והגברים סטרייטים, עובדה שהדרך היחידה להתרבות בטבע זה גבר ואישה
אין בעיה שמישהו יבחר להיות גיי, להיפך אם הוא גיי הוא לא צריך להתבייש בזה (רק אם הוא נולד ככה יש כאלה שסתם רוכבים על הגל)
הוא צריך לצאת מנקודת הנחה שכמעט כל הגברים הם סטרייטים ולכן לא להתחיל עם גברים ברחוב כי זה דבר שמתפרש כהטרדה לצד השני

לגבי עניין האנדרו טייט:
אי אפשר לדעת מה באמת קרה, אבל כמו שכמעט כל הזמן קורה בעולם שלנו כיום לצערי לאף אחד אסור לומר משהו שחסר וחלילה נוגד את האג'נדות "הנאורות" ואני מניח שמה שקרה שם זה שאיזשהי מישהי פמיניסטית שלא מסכימה עם דעותיו של טייט שניצלה את העובדה שהיא אישה המציאה דברים ויחד איתה היצטרפו עוד אנשים כאלו שנוח להם שטייט יכנס לכלא וכמובן שגם לרשויות שלא כל כך מחבבות אותו נוח שטייט יכנס לכלא, גם ללא ראיות בכלל
אם אתה עוקב תוכל לראות שלאחר המשפט טייט שוחרר בגלל חוסר בראיות, עוד דוגמה לחברה המטורללת שלנו שיכולה להכניס מישהו לכלא ללא סיבה אבל בסוף מה שיהיה לא בסדר זה שלא מקבלים את כולם
^^ שזה הרוב!!
רוב הנשים והגברים הם סטרייטים.
אנונימית
מראה שאתה הכי לא יודע לקבל דעות בהיסטוריה
אנונימי
שואל השאלה:
קדימה נאמנים תמחקו את השאלה בבקשה בסוף מצאתי פיתרון כי אני הכי חכם כאן
אנונימי
^^ מישהו אנונימי, קלעת בול.
אנונימית
נו מה הפיתרון?
אנונימית
לשואל השאלה, התפקיד האדם הכי חכם בהיסטוריה כבר תפוס על ידי
תוכל להיות מקום שלישי אם זה ינחם אותך (טייט שני כמובן)
תודה אנונימית
לבנות שפה. אני רוצה לראות מה תגידו כשלסבה תתחיל איתכן ברחוב
אנונימית
שואל השאלה:
^מישהו אנונימי, אני הכי חכם בהיסטוריה!!!!
תפסיק לגנוב תארים!!!!!!!!
אנונימי
כשגבר מתחיל עם אישה זה לא נחשב כהטרדה. כשגבר מתחיל עם גבר הוא לא יודע אם הוא סטרייט או לא (כן אני יודעת יותר סביר שכן) אבל הוא צריך לקחת את הצאנס הזה כדי להתקדם אין ברירה
מתחיל איתך מישהו, אתה סטרייט, זה אמור אם כבר להחמיא לך. אתה עונה לו בנימוס סורי אני סטרייט ושניכם ממשיכים ביום שלכם כאילו לא קרה כלום. הטרדה זה לא.
אנונימית
^^^אני אגיב לה בצורה נורמלית ולא ב"תפסי מטר ימגעילה"
די נו זו חבורה של טרולים אני לא מסוגלת להאמין שמחשבות כאלה קיימות באמת, משתדלת לקבל את כולם אבל זה מעבר ליכולת ההכלה שלי מה שהולך פה
שואל השאלה מצטער, אני באמת חושב שאין יותר חכם ממני
לא רק לגבי העניין בכללי אני גאון רצח, מי שירצה לדעת פרטים נוספים על כמה שאני חכם שיעבור לצ'אט הפרטי כדי שנאמנים לא ימחקו
שוב,כבר אמרו את זה, זה שהרוב סטרייטים לא צריך למנוע מהם להתחיל עם אנשים ברחוב.
אנונימי
בנות, אני הכי פמיניסטית שיש, אבל במעשים ראבק. ב10 מחשבים 5 פיזיקה. לא בשטויות.
תפסיקו לשחק את עצמכן נאורות!
אנונימית
אנונימית
אני ממש אשמח שלסבית תתחיל איתי ברחוב כי גם אני לסבית וזה חרא לעשות את הצעד הראשון
אבל כמו שאמרתי קודם, (אני אתאים את זה לסיטואציה שלי כן) אם גבר היה מתחיל איתי הייתי מוחמאת. זאת לא הטרדה. הייתי מוחמאת גם אם הייתי סטרייטית והייתה מתחילה איתי בת.
מילא הומופוב, אבל אחי, החוסר טאקט... אתה בצרות..
שואל השאלה:
יאללה כולם יאללה גזגזו מהשאלה,
כן, כן צדקתם בהכל אתם והסקסואלים שלכם צודקים בהכל והכל טוב וסקסואלים הם נורמליים וזה נורמלי והם ממש לא מתנשאים כל הסקסואלים אז יאללה תצאו מהשאלה חמודים
אנונימי
^^גם זה חוסר טאקט נכון אבל הומופוביה זה לא "מילא"
אנונימית^
לסביות התחילו איתי. חייכתי, אמרתי שפחות מתאים, נתתי חיבוק והמשכתי בחיי. ביג פאקינג דיל.
אגב, זו לא הטרדה^
זה כמו להגיד שגבר שמתחיל עם בחורה לסבית זו הטרדה.
הטרדה (לא מינית)- מעקב אחרי האדם, ללחוץ עליו למרות שאמר לא, למצוא אותו באתרים שונים ולשגע אותו עם הודעות.
הטרדה מינית- נגיעות, אמירות בעלות אופי מיני, ללחוץ על אדם לבצע משהו מיני, לגעת בעצמך בצורה אינטימית כשאתה מדבר איתו.
להגיד למישהו "מה קורה? אתה נראה טוב בעיניי והייתי שמח לשבת לקפה" זו לא הטרדה.
אין לי מושג איך הבחור התחיל איתו, אבל אני מניחה שמשהו בסגנון הזה.
אין כזה דבר סקסואלים מה אתה רוצה ממני
אני מתה, תמחק את השאלה אם אתה לא רוצה חפירות
איזה מסטול
שרק התיכון, אם הייתי מתחיל אם לסבית אז היא לא הייתה צריכה לצעוק עליי מכיוון שכמו שכבר הזכרתי המון פעמים כמעט כל הנשים סטרייטיות וזה נותן לי את הזכות להתחיל איתה כי מותר לי להסיק שהיא סטרייטית
אך לא להיפך
ברו קורא *לנו* מתנשאים
שואל השאלה חושב שהוא יגיד לנו גם מה לעשות וואלה איזה אנשים יש פה הזיות
אנונימי
זה לא אשמתו שאתה נראה הומו
לא יודע זה דיי מצחיק
לא יודעת אם זה נפלט לך בטעות או שהתכוונת לומר את זה אבל יש צורה ודרך לומר את הדברים ובצורה שבחרת זה פחות מתאים
שרק, אני אגיד לך למה זה מילא הומופוב, כי אתה לא יכול לשנות דעה של אדם מבפנים, הוא יכול להיות הומופוב בלי שתדע, ככה שאין הרבה מה לעשות עם זה, אבל ברגע שזה עם חוסר טאקט כאן הבעיה.
באמת קצת מתנשאים
אתם מרגישים נאורים יותר כשאתם מקדמים את האג'נדות שלכם של לקבל את כולם
העיקר לקבל את כולם עד שזה מגיע לחרדים

קצת צבוע הייתי אומר
מישהו אנונימי.
לא לגיטימי שהלסבית שתתחיל איתך וסירבת תצעק עליך בדיוק באותה מידה אם זה היה שהומו מתחיל עם סטרייט. פשוט בגלל שזה חסר טאקט ואנושיות בסיסית. חשבתי שהבנת את זה מזמן כשלימדו בגן אהבת חינם
חברים יקרים
אם לבת מותר להיות מגעילה כשמתחילים איתה ברחוב אז אותו דבר תקף לבן.
אל תיהיו צבועים.
לא, היית רוצה שבחורה שתתחיל איתה תגיד לך "תפוס מטר יא מגעיל"?
ככל הנראה לא. אז אל תעשה משהו שאתה לא רוצה שיעשו לך
אני כיסאסקסואל , מותר לי לדפוק כיסאות בספרייה ? לא !
זה לא לגיטימי
אנונימי
הקולז משהו
הומופוביה זה לא דבר שהוא בסדר. לא צריך להצדיק אותה, ולגמרי אפשר להראות להומופובים שהם טועים.
אני דולפינסקסואל , מותר לי ללכת לים ולהתחיל להתמזמז עם דגים?
ואם אני מרגיש שהם גם אוהבים אותי?
אולי גם הדולפינים הם בניאדמסקסואלים ?!?
אנונימי
אנונימי^^
כשתרצה לנהל שיחה מסודרת תגיד, אני לא מתכוונת לבזבז את הזמן שלי על אנשים שחושבים ש"אני *חפץ רנדומלי* סקסואל" זה טיעון טוב.
מי אמר שלא מקבלים את החרדים?
בתור מתחזקת, מקבלת כל מי שלא פוגע באחרים.
דרך ארץ קדמה לתורה❤
אין פה עניין של נאורות, פשוט קבלה והבנה שמותר להיות מי ומה שרוצים.
אגב, אחוז המשיכה החד מינית הכי גבוה ביצור חי זה עטלפים, לא הייתי קוראת לזה לא נורמאלי כי במילים אחרות אפילו בעטלף אתה לא יכול להסיק ישר שהוא סטרייט, אז בני אדם?
בחור מר^
גם לאישה אסור להיות מגעילה כשמתחילים איתה, ומי שמתנהגת מגעיל צריכה לקבל כאפה בדיוק כמו גבר שמתחילים איתו ומדבר ככה.
ואם אני ילדימקטנימסקסואל , לילדים הקטנים גם יש זכות בחירה אולי הם מגדירים את עצמם כמבוגרים?
ואולי שנינו מגדירים את עמנו בכלל כבנות אז מותר לי ולילד הקטן להתמזמז בשירותי נשים?
אנונימי
שואל השאלה:
gods favorite לא קצת אבסורד שאת יורדת עליי כי את בעד הומואים אבל הירידה היא בעצם על הומואים? אולי קצת הבכתי אותך אבל בסדר לא נורא את עדיין ילדה וילדים אומרים לפעמים דברים מטומטמים ומביכים כמו רוב העונים לשאלה, להתראות חמודימים:)
אנונימי
אנונימי
אתה לא השוות עכשיו הומואים לפדופילים
מעניין למה אתה על אנונימי
כל דבר נחשב היום להטרדה.
ההומוסקסואל הזה לא עשה דבר שמגיע לו את ההשפלה הזאת.
קוקה קולה
לכל אחד מותר להיות מי שבא לו עד שזה פוגע בצורת החיים של מישהו אחר
וזה מזמן עבר את הגבול הזה

לגבי עניין החרדים, חלק גדול מההפגנות היה עם שלטי להטב וכל החברה הצבועה שאני מדבר עליה תמכה בהפגנות, באותן הפגנות הביאו מכות רצח לחרדי שעבר שם בגלל מראו החיצוני, זה בסדר? למה בערוץ 12 לא מדברים על זה?
שואל השאלה^^
זאת בדיוק הנקודה. שיחקתי במשחק שלך.
הרי למה שתתייחס אליו ככה? בגלל שהוא ערער לך את הגבריות? למה לא הגבת באדישות? למה אתה לא אדיש להומואים? איך תרגיש אם הומו יחבק אותך? הכל בגלל שאתה חסר ביטחון עצמי.

אה ואני גבר
עזבו, אני מתערבת אתכם שמי ששאל את השאלה נהנה מהתגובות כאן, פרשתי.
לגבי לדפוק כיסאות^
האמת שמותר לך, אתה רוצה לדפוק כיסא? לך על זה, אין חוק שאוסר.
לגבי הדגים^
זה נקרא אונס כי בעלי חיים מקיימים סקס השביל צאצאים בלבד.
חוץ מדולפינים, והיו מקרי עבר דגול פינים ובני אדם שכבו אחד עם השני וקיימו מערכת יחסים, אז...תהנה, אני מניחה?
לגבי הילדים^
עד גיל 13 זו פדופיליה מפני שעד גיל 13 ילדים לא מפותחים מספיק כדי להוות אובייקט מיני. זו הסיבה שלהימשך לילדים זה חולני, וזה ממש לא דומה לגבר שנמשך לגבר או לאישה שנמשכת לאישה.
תפסיקו להשוות, זה כמו להגיב שגבר שנמשך לנשים הוא פדופיל, אין שום קשר בין משיכה בין מבוגרים לפדופיליה.
מבוגרים בעלי מראה מיני יותר ומושך יותר, ילדים לא.
לא השוואתי הומואים לפדופילים השוואתי טרנסג'נדרים לפדופילים
אנונימי
ענית בצורה טובה
מישהו אנונימי
תסביר בבקשה איך הומואים עברו את הגבול של לא לפגוע בחיים של מישהו אחר
מישהו אנונימי^
בשלב מסוים אמרתי שזה היה לגיטימי לערב את הקהילה הגאה בהפגנות?
גם לדעתי אין קשר, מה זה קשור לכל הקהילה?
ומי אמר שיש קשר בין החרדי והמכות לבין הקהילה?
אנונימי
אתה ממש השוות הומואים לפדופילים, ואז גם טרנסים. אני ממש אשמח אם תסביר לי איך מגדר של מישהו אומר שהוא פדופיל.
אוקיי, ואיך טרנסג'נדרים הם פדופילים למען הפאקינג שם?
אלוהים, זו אפילו לא הגדרה מינית! מה הקשר לפדופיליה?!
ממש לא, ישנן דרכים יותר נימוסיות לסרב.
כל האנונימיים פה שחושבים שהם עושים משהו זה פשוט פתטי תורידו אנונימי ותעמדו מאחורי הדברים שלכם
אז לפי מה שאת אומרת מותר אם מותר לעשות כל מה שהחוק מותר לשואל השאלה לדחות את הגיי ולקרוא לו מגעיל, הוויכוח נפתר
הלכתי לדפוק דולפין תינוק על כיסא בספרייה, לילה טוב
אנונימי
לא, אפשר להגיד פשוט שאתה לא בעניין.
הרבה פדופילים הם הומואים אבל רוב ההומואים לא פדופילים
לא לגיטימי בכלל
אנונימי
מותר לכל אחד לעשות כל דבר שלא פוגע באחר. שואל השאלה היה חצוף וחסר טאקט. השוואה דבילית סורי
יופי! זה מה שאני אומר, החברה שלנו מנסה לקדם אג'נדות דפוקות שלא קשורות אחת לשנייה
וואי כבר אחד וחצי תכננתי לעשות שיעורים באסוש
הלכתי לישון
לא, בשום צורה.
תפסיקו לפגוע באנשים בלי סיבה. אנשים כמוכם זו הסיבה לקושי שלי לאהוב בני אדם ברצינות
אם הייתי הומו המשפט "תפוס מטר" היה מדליק אותי
למה אתה מתייחס באגנדות דפוקות שלא קשורות אחת לשנייה
וואלה זה מחמאה בשבילך אח שלי זה אומר שאתה נראה טוב כנראה
אנונימי
גודס פייבוריט
בקטע טוב או לא
בקטע טוב
יש מצב לאינסנטגרם שלך? מעניין אותי לראות איך אתה נראה
אנונימי
כן הם חושבים שכולם חולים כמוהם טיפה חסרי מודעות
אחי.. אני ממש מקווה שזה לא אומר שאתה תעשה משהו. הדרך שבה הוא ביקש ספייס היא לא מתאימה אבל הוא ביקש ספייס וצריך לכבד את זה (כן גם אם הוא היה לא מכבד. אנחנו לא יורדים לרמה של אנשים בורים )
תלוי איך הוא התחיל איתך
אם התקרב יותר מדי/דיבר בצורה שגרמה לך להרגיש לא בנוח זה לגיטימי לחלוטין
ואם הוא שמר על מרחק ודיבר בצורה מכבדת, יכלת לדבר יפה יותר ולא להשפיל
לדעתי זה לא יפה, אולי פגעת בבן אדם ואולי אפילו הוא בוכה את החיים שלו עכשיו. אני לא הייתי עושה דבר כזה
אם גבר היה מתחיל עם אישה והיא הייתה אומרת לו "תפוס מטר ימגעיל"..
זה לא בסדר להגיב ככה.
צריך לסרב במינוס, "אני לא בעניין" זה הכל.
לא יא חתיכת ילד מגעיל עם חינוך ברצפה
אנונימית
אתה נשמע לי כמו ערס אני מבין למה הוא נמשך אליך
אנונימי
ברור שזה לא בסדר, אתה יכול להגיד שאתה לא נמשך לגברים וזהו

ואני לא מבין מה מלחיץ ומטריד בזה, אני נמשך לנשים, אבל אם הומו היה מתחיל איתי זה אומר שהוא חושב שאני נראה טוב, זה משהו מחמיא

כמו שאפשר לסרב לבחורה במידה ואתה לא מעוניין אפשר גם לסרב להומו, פשוט תגיד שאתה לא נמשך לגברים
וואי כמה מינוסים אנשים קיבלו פה נראה כיף יואו
לשאלה זה די לא נעים שקראת לו ככה כאילו יכולת לסנן אותו או משהו
ענה לו אחלה
מה אבל זה לא יפה כי יש לו אומץ לבוא ולהתחיל איתך אז דוחים אותו בעדינות
זה ממש מגעיל
לא, לא היית צריך לענות ככה בגסות רוח.
אם הוא התחיל איתך אז כן...זה סוג של הגנה עצמית ולכל האלה שאומרים שלא נראה מה הייתם עושים שהומו היה בא ומתחיל אתכם
אנונימי
מה הגנה עצמית בזה? מה ההומו הזה כבר יעשה לי אם אני פשוט אגיד לו שאני לא הומו? זה כמו שאם אני מתחיל עם מישהי והיא לסבית אני מצפה ממנה פשוט להגיד שהיא נמשכת לנשים

להתחיל עם מישהו זו לא הטרדה מינית, אם הוא מתחיל לגעת בלי שאני מסכים זה כבר משהו אחר, אבל פשוט להזמין אותי לדייט? פשוט אומרים לא וזהו מה הסיפור
^^ מה הגנה עצמית? כולה אמר שהטא נמשך אליו
הוא תקף אותו? הוא נגע בגופו? הוא נישק אותו ? לא ואני יכול לתת עוד דוגמאות שהתשובה היא לא

אם אתה כסטרייט ביית מתחיל עם אישה והיא לא נמשכת אליך מה אתה מצםה שהיא תגיד תעוך ממני ימגעיל? או שתגיד לך תשמע אני נמשכת לנשים אז פחות מתאים
אם אתה בן אדם הגיוני מקווה שתגיד תתשובה השנייה

ככה כמו שאתה מצפה לתשובה מכבדת גם אם לא מתאים גם הוא ציפה הוא הרגיש רצון לספר לו שהוא נמשך אליו זה הכל יכול להיות שסו הםעם הראשונה שהוא עושה את זה ועכשיו אחרי הצגובה הזו זה ירתיע אותו וגם בלי קשר זו תגובה שמרתיעה כי מה בסהכ קרה?
לא אתה יכול להגיד לא כמו בן אדם ולא כמו קוף הומופוב