5 תשובות
זה מתוק לדעתי, לא משהו שרואים ברגיל ברחוב
שזה נראה ילדותי אבל לא יזיז לי יותר מדי
שתעשה מה שהיא רוצה
שתעשה מה שהיא רוצה
אנונימית
לא אכפת זה יפה לדעתי
אם זה בדיוק יראה ככה עם הפפיון הזה אז זה די יהיה יפה אבל אם זה יהיה פפיוני מדי זה יהיה קצת ילדותי
קודם כל, ילדותי במובן הזה זה לא דבר רע.
( מדברת מי שהולכת עם פפיונים פסטלים בשיער ושמלות חמודות)
ושנית, הפפיון הזה נראה בסדר גמור. הוא לא נראה "ילדותי" כל כך. והוא יכול להתאים להרבה אאוטפטים לבנים בצורה אלגנטית.
( מדברת מי שהולכת עם פפיונים פסטלים בשיער ושמלות חמודות)
ושנית, הפפיון הזה נראה בסדר גמור. הוא לא נראה "ילדותי" כל כך. והוא יכול להתאים להרבה אאוטפטים לבנים בצורה אלגנטית.
באותו הנושא: