10 תשובות
כן למה לא
טיולים שנתיים זה ממש כיף
טיולים שנתיים זה ממש כיף
בטח שכדאי, תהני
כן ברור
אם זה בדרום אז אל תלכי יקירתי
כדאי לך, זה חוויה
אם זה באזור אילת עדיף שלא (מאמינה שיבטלו/ידחו)
אבל כל מקום אחר ברור!!! חוויות
אבל כל מקום אחר ברור!!! חוויות
שואל השאלה:
באזור מצדה
באזור מצדה
אנונימית
^אמור להיות בסדר
תהניי!! ותשמרו על עצמכם
תהניי!! ותשמרו על עצמכם
לא כדי יקירתי לא כדי
באותו הנושא: