10 תשובות
כן למה לא
טיולים שנתיים זה ממש כיף
בטח שכדאי, תהני
אם זה בדרום אז אל תלכי יקירתי
כדאי לך, זה חוויה
אם זה באזור אילת עדיף שלא (מאמינה שיבטלו/ידחו)
אבל כל מקום אחר ברור!!! חוויות
שואל השאלה:
באזור מצדה
אנונימית
^אמור להיות בסדר
תהניי!! ותשמרו על עצמכם
לא כדי יקירתי לא כדי