43 תשובות
תורידי מיד עוקב מכל מקום
זה ממש לא ילדותי ולהפך זה מעשה בוגר להתקדם
כן עכשיו אבל
תורידי עוקב עכשיו
כן תורידי
כן בטח שלגיטימי
ברורר ממזמן היית צריכה לעשות את זה, תורידי מידד
תורידי
בטח. תורידי!
תוציאי מהקלוז זה בטוח אבל תחכי עם ההורגת עוקב יכול להיות שתדברו על זה מתישהו ואז זה יהפוך למביך אם תשימו בחזרה עוקב אחת לשנייה
יותר מבסדר
שואל השאלה:
עברו כבר כמה חודשים מאז
אנונימית
אם הן לא הורידו אל תורידי אל תתני להן סיבה לדבר עלייך
אם ממש קשה לך לראות את הסטורי שלהן תשימי אותן על השתק
שואל השאלה:
הקטע הוא שכן יוצא לי להחליף איתן מילה פה ושם כי אני לא בן אדם של גלגולי עיניים , אני איתן בכיתה ואני פוחדת שזה יראה להן מוזר. אבל אני לא סובלת אותן , התקופה הכי קשה שלי בחיים היא בגללן הן לא היו שם כשהייתי צריכה אותן ונותרתי לבד לגמרי
הכל היה מזוייף בזמן שאני הייתי בטוחה שהן שלי לכל החיים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות שלכם אתם ממש חמודים
אנונימית
באמת שבסופו של דבר כולם מזויפים באמת אומרת לך אמיתי לכולם יש אינטרסים את בסך הכל צריכה לתת להם הרגשה שלא אכפת לך אל תשימי על זה שהן נהנות ושמחות עכשיו כי את יודעת שבסופו של דבר הן צבועות אחת לשנייה ואת צריכה לחכות ולראות שבסופו של דבר הן יעשו קטעים כאלה גם אחת לשנייה ולא ישארו כמו שהן היו את צריכה להבין שאת רמה מעלייהן ואת לא צריכה להתעסק עם הבנות האלה ולהתחיל להוריד להן עוקב וזה כח את נותנת להן את מה שהן רוצות דרמה פשוט תיהי חזקה ותתני להן הרגשה שלא אכפת לך גם אם אכפת לך ואני יודעת שזה קשה אבל בסופו של דבר הגלגל מסתובב וזה יחזור אלייהן לרעה
לגיטימי?? אני בשוק שלא עשית את מזמן, קדימה תןרידי!!!
להוריד ובכלל למחוק אותן מהחיים שלך.
ברור שתורידי
זה מראה גם שלא אכפת לך מהן
לא בסדר
רצוי!!
תורידי מהקלוז ותורידי להן עוקב אבל אל תורידי את האופציה שהם יעקבו אחרייך זה יגרום להן להרגיש רע יותר.. זה טיפה ילדותי אבל לא ממש, וזה שתורידי אותן מהקלוז זה בכלל לא ילדותי
אם את לא מעוניינת לקשר איתן אז תורידי , אבל תתקדמי הלאה
L L
תורידי אותם זה מעשה בוגר
תוציאי מהקלאוז תסירי עוקב ושלא יעקבו אחרייך. את לא צריכה לראות אותן מחייכות ולסבול 3>
כן. עכשיו.
הגיוני לגמרי שלא תרצי לראות מה שמעציב אותך
תורידי תורידי
ברור!!! תורידי ומהר
החלטה הזו תלויה בך ובכיצד את מרגישה בנוגע לכל המצב. להוריד עוקב לא חייב להיות התגובה היחידה והמתאימה, אבל זה מצב תקשורתי וסוציאלי מורכב. ישנם מקרים שבהם טוב להימנע ממגע עם אנשים שגרמו לך כאב ופציעה וזה בסדר, אבל לפעמים יש חשיבה להתנסות בתקשורת פתוחה ושיחה על המצב כדי לטפל בו ולהתפתח ממנו.

בסופו של דבר, החשוב הוא שתבחרי את האפשרות שמתאימה לך ושתעשי מה שמרגיש לך טוב ומתאים למצב הנוכחי שלך. אני ממליץ לפנות לחבר או למבוגר שאת יכולה לסמוך עליו לייעץ לך בנוגע למצב ולעזור לך לקבל החלטה טובה עבורך.
את רוצה צומי? קיבלת הנה
כן ברור שתורידי, הן לא חברות שלך יותר ופגעו בך המון
אנונימי
ברור שתורידי
כן ברור
תורידי דחוף בכל אפליקציה וגם תוציא מהקלוז
איזה מגעילות הן
אבל אם הן אחר כך כועסות עלייך את מתעלמת, כן ? הן לא שוות מאמץ
זה לא ילדותי .
זה אומר שאת לא מתעכבת עליהן כי הן לא שוות את זה את פשוט ממשיכה את החיים ומנתקת איתן כל קשר
מאוד לגיטימי לנתק כל קשר איתן
להוריד בטח
הן סתם סתומות שכל מה שמעניין איתן זה גברים מכוערים זה ממש לא ילדותי ואפילו מגוחך אם תמשיכי לעקוב אחריהן
תורידי אותן מהכל.. אבל זה פשוט עצוב שכל הקשר בין אנשים בדור הזה מדבר בעוקבים, זה קצת מוזר לא?
תןרידי
שואל השאלה:
אני בהלם כמה תשובות
אנונימית