עשיתי עגיל בגבה לפני חודש וחצי כזה ועוד לא החלפתי לעגיל קצר יותר
וממש מתחילים לראות את העגיל יותר כאילו את המוט הוא ממש נראה יותר ארוך אבל זה לא נראה כאילו זה נדחה או מזדהם, זה אומר שאני צריך להחליף מוט לקצר יותר? ואני לא יכול לשאול את הפירסר שלי אז אני שואל פה