11 תשובות
הייתי עונה
הייתי עונה
לא
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
כי זה זה סתם מיותר לדעתי
שואל השאלה:
אבל אם אתם נפרדתם ואתם עדיין אוהבים אותו זה נראלי אפילו מכבוד לענות לא ?
אבל אם אתם נפרדתם ואתם עדיין אוהבים אותו זה נראלי אפילו מכבוד לענות לא ?
אנונימית
מכבד זה כן
אבל זה עדיין מיותר לענות לאקס ולא חשוב מה הסיבה כי לא יצא מזה כלום
אבל זה עדיין מיותר לענות לאקס ולא חשוב מה הסיבה כי לא יצא מזה כלום
שואל השאלה:
אני שלחתי הודעה כאלו בלי קשר אלינו באמת סתם על נושא שתמיד היינו מדברים עליו ככה בכלל הכרנו אבל הוא לא ענה
אני שלחתי הודעה כאלו בלי קשר אלינו באמת סתם על נושא שתמיד היינו מדברים עליו ככה בכלל הכרנו אבל הוא לא ענה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא נפרד ממני
למרות שזה לא כי לא אהב אותי שה בגלל משהו אחר אבל עדיין
אבל הוא נפרד ממני
למרות שזה לא כי לא אהב אותי שה בגלל משהו אחר אבל עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נראלי מנסה להתעלם ממני מרגיש לי שהוא חושב שאני עדיין ארצה ובגלל זה הוא מתרחק
הוא נראלי מנסה להתעלם ממני מרגיש לי שהוא חושב שאני עדיין ארצה ובגלל זה הוא מתרחק
אנונימית
אני בדיוק ניתקתי קשר עם מישהו כזה ואני מתגעגעת אליו ממש למרות שאני יודעת שזה נגמר אני עדיין בודקת ומצפה להודעה ממנו אז ברור שהייתי עונה