8 תשובות
כן חייב לגלח כי בלייזר הורגים את הזקיק הקטן שנשאר
ועם שעווה זה מוציא אותו
ועם שעווה זה מוציא אותו
לא ניראלי, תתקשרי ותבררי
כן ברור חייב לגלח
כן (חחח בדיוק בדרך חזרה מטיפול מה הסיכויים), צריך לגלח כמה שיותר יסודי אבל אם צריך היא תגלח לך שם אזורים שפספסת
שואל השאלה:
ואם אני אגלח אז השיער יצמח קוצני ושחור!
ואם אני אגלח אז השיער יצמח קוצני ושחור!
שואל השאלה:
*?
*?
את במילא עושה לייזר..
אבל לא אמור לצמוח שחור יותר
אבל לא אמור לצמוח שחור יותר
לא, כי המטרה של הלייזר זה שעם הזמן השיער יהפוך לדק ובהיר יותר
באותו הנושא: