14 תשובות
הלוך חזור?
שואל השאלה:
רק הלוך
אנונימית
מאיזה תחנה יצאת?
שואל השאלה:
^ של קריית מוצקין
אנונימית
לא הגיוני, זה אמור לעלות 27 שח.

מצרפת לך קישור של אתר לחישוב תעריפים של משרד התחבורה
האם יכול להיות שלא ביצעת יציאה/כניסה בתחנה - הכוונה שלא תיקפת בתחנת המוצא/היעד שלך?
אם כן, לפי הוראות משרד התחבורה בן אדם שלא ביצע כניסה/יציאה בתיקוף שלו באחת מהאפליקציות יחוייב ב48.5 ש"ח אוטומטית.

אם לא, פני למוביט ותדרשי שיפצו אותך - ותעברי בדחיפות לרב פס - מומלץ בחום!
וכל התגובות פה, זה לא לגיטימי לנסיעה כזו.
הגבול הוא 48 שקלים ברכבת - וזה למרחקים גדולים כגון באר שבע - כרמיאל.
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אם את צריכה עזרה בתהליך אני כאן בפרטי.
יש מצב שזה נראה את היתרה
יכול להיות
לגיטימי