7 תשובות
כן
כן
ברור
אם היא תראה את החור רק ממבט ראשוני, הוא כנראה בשלב דיי מתקדם. אבל היא מנקה את השיניים לא בודקת אותן. ואם היא תראה שיש משהו שנראה לה שיכול להיות חור היא תגיד לך שכדאי שתקבע בדיקה
אני חושבת שכן
שיננית לא בודקת חורים, ולא תמיד רואים אותם לפי העין. בשביל לבדוק חורים בודקים עם מכשיר ואפילו עושים צילום רנטגן, ואת זה עושים אצל רופאת שיניים
אז אל תסתמך על השיננית.