16 תשובות
לשמור! בהצלחה
0.
מה שבא לך צדיק
לשמור אבל מה שמרגיש תעשה
לשמור!
אפילו רק תתחיל ותראה בהמשך אם קשה לך
בהצלחה, קטן עליך:)
בטח שלשמור אפילו חלק
אנונימית
תשמור למה לא
לשמור
לשמור! להתנתק קצת מהפאלפון בלי קשר בכלל לדת מידי פעם זה משחרר ואין כיף כזה
ברור שלשמורר
לשמור אשריך בהצלחה קטן עליך
לשמור לשמור
אנונימית
לשמור ברור
בהצלחה
כל הכבוד
אנונימית
אם אתה תשמור שבת אחת כהלכה.
אז אם לצערנו תיהיה בגיהנם אז לפחות ביום שבת אתה לא תיהיה.
אנונימי
לשמור כמובן. למה לחיות חיים ללא תכלית ולא לעשות משהו עם זה שאתה יהודי?
תמיד טוב לשמור או לפחות להשתדל במעט, אבל אם פחות אז לא בכוח :)