6 תשובות
צריך עם הכלי המיוחד של התלתלים עם הפן, העגול הזה שמתלבש על הפן
שואל השאלה:
ואם אין לי כזה (ואין לי כזה)
ואם אין לי כזה (ואין לי כזה)
אפשר פן, אפשר דיפיוזר, ואפשר שיתייבש לבד בטבעי שזה הכי בריא
אם אין לך את הכלי ראיתי שיש כאלה שמשתמשות גם בקערה מחוררת כזאת, סוג של מסננת במקום
אבל לדעתי באמת הכי טוב לתת לשיער להתייבש טבעי
אבל לדעתי באמת הכי טוב לתת לשיער להתייבש טבעי
את יכולה עם מסננת לשים את השיער שם ולייבש ממתחת
שואל השאלה:
אני בן....
אני בן....
באותו הנושא: