9 תשובות
קרה לי, הכל טוב זה מפחיד לרגע, זה פשוט מבהיל
תנסי לא לחשוב על זה, לראות סרט או סדרת קומדיה כלשהי
להגיע ולשתות כוס מים להמשיך לישון ברוגע
לראות משהו אחר
משהו משמח
וגברת אם את רוצה משהו שיעזור זה ככה לישון עם אור (קטן) להשתדל לישון על הצד ולא על הגב ואם יש לך
תחושה רעה לפני שאת הולכת לישון - תמיד תקשיבי לה ותעשי משהו שישמח אותך לפני השינה.
שואל השאלה:
כן!! זה הוא
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי אותו בטיקטוק
אנונימית
פשוט לישון טוב בלי טלויזיה או טלפון פתוח
שואל השאלה:
איזה אוטו חחח
עם מפלצת כזו שרואים השינה
אנונימית
שמעי זה לא משהו שקורה סתם ככה,
לרוב זה שיש מחסור שינה כמו לילות לבנים והגוף ממש מחוסר בשינה או שמנסים להיכנס לחלום צלול,
זה לא אמור סלם לקרות
אני בכל פעם מתפוצצת מחדש מצחוק מהסיפור הזה, אנשים לא מבינים ששיתוק שינה זה משהו טבעי לחלוטין בגוף האנושי ושזה חלק ממנגנון השינה שלנו ושזה טבעי לחלוטין! בתור מי שלמדה את זה באוניברסיטה אני אסביר בקצרה ממש, בכל פעם שאנחנו ישני ישנה תקופת חלום שנקראת rem שזה אומר תנועות עיניים מהירות. בתקופת השינה הזאת אנחנו חולמים חלום פעיל שבו אנחנו עושים דברים, הולכים, נוסעים, קופצים על הרים וכדומה. הגוף מכניס את עצמו למצב של שיתוק במהלך השינה בכדי להגן על עלינו מלעשות את הדברים שאנחנו חולמים עליהם. אנשים שאין להם את שיתוק השינה בגלל בעיה הרפואית מורכבת, רצחו, נסעו וטיילו ברחבי העיר שלהם בזמן שהם ישנים לגמרי. שיתוק השינה הוא החוכמה של הגוף, לשמור עלינו באותה המיטה בזמן שאנחנו חולמים שאנחנו עושים דברים. הגוף מתעורר רק אחרי שאנחנו חוזרים למודעות מלאה - ואחראיים למעשינו. שיתוק שינה הוא ברכה והגנה מלאה על הגוף בזמן של חלימה פעילה. שום דבר מעבר

https://www.youtube.com/watch?v=e2kefzlh3le
זה למשל סרטון שאנשים בלי שיתוק שינה עשו, מסוכן לישון בלי השיתוק הזמני והחשוב הזה