6 תשובות
שואל השאלה:
כל מה שכתבתם זה פשוט אני
כל מה שכתבתם זה פשוט אני
אנונימית
שיער. וואו אין כמו תספורת לתחושה. וגם למראה
אנונימית
אני חושבת שאת לא חייבת שום שינוי, אלא שאת מבינה שהייתה זוגיות מאוד מורכבת שלא הועילה לך. הגיע הזמן לשבת ולכתוב את מה שהיה והיה לא טוב, ואת מה שאת רוצה שיהיה. את צריכה הרבה מאוד זמן להשתקם, לפנות מקום לעצמך, להבין מהם הצרכים שלך בדיוק - ואיזה בן זוג את כן רוצה לעצמך בעתיד ולקחת זמן לעצמך. לנשום, לעצור ולהבין מה היה פה. חשוב לפנות כל מה שהיה שייך לו מהחיים שלך, תמונות, סרטונים וחפצים שלו. דברים שלא יועילו לך בתהליך הריפוי שלך. תשקיעי בעצמך זמן, תשומת לב ואל תרוצי לשינויים גדולים בתקופה של שיקום. את לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד. זה התהליך הפרטי שלך. תנשמי!
להתאמן אפילו להוריד אפליקציה ולהתאמן בבית עם גומיות ומשקולות
לטפח את עצמך מבחינת קרמים
להתחיל להתאפר טוב ונכון
שינוי את יכולה גם במראה החיצוני, שיער ושמלות
להתחיל לקום מוקדם בבוקר ולצאת עם חברות למסעדה/מקומות בילוי
לטפח את עצמך מבחינת קרמים
להתחיל להתאפר טוב ונכון
שינוי את יכולה גם במראה החיצוני, שיער ושמלות
להתחיל לקום מוקדם בבוקר ולצאת עם חברות למסעדה/מקומות בילוי
אולי לשנות סטייל
להתחיל להתאפר
תספורת חדשה?
אבל תראי אני לא בעד להשתנות בגלל אדם אחר או פרידה תשארי כמו שאת
אם את רוצה גלואו אפ בשביל עצמך אז בסדר גמור
להתחיל להתאפר
תספורת חדשה?
אבל תראי אני לא בעד להשתנות בגלל אדם אחר או פרידה תשארי כמו שאת
אם את רוצה גלואו אפ בשביל עצמך אז בסדר גמור
תתחילי ךהתאמן בחדרכ, הדבר הכי משחרר שיש ותוציאי הכל שם