7 תשובות
כן
תאמיני לי זה לא מביך
מתגברים וזה בסדר גמור ואם היא טובה היא גורמת לך להרגיש טוב
תאמיני לי זה לא מביך
מתגברים וזה בסדר גמור ואם היא טובה היא גורמת לך להרגיש טוב
שואל השאלה:
למה??
למה??
אנונימית
כן אבל זה עובר בשנייה
תאמיני לי היא רואה ככ הרבה כאלה שזה כבר לא מפריע לה
תאמיני לי היא רואה ככ הרבה כאלה שזה כבר לא מפריע לה
כן
התחתונים יפריעו בדרך
התחתונים יפריעו בדרך
כן
כן, התחתונים מפריעים בדרך.
אל תדאגי, לא מביך בכלל, כשאני עושה היא ואני מדברות וצוחקות ואני בכלל לא שמה לב לסיטואציה.
היא רואה עשר איברים כאלה ביום, אל תדאגי
אל תדאגי, לא מביך בכלל, כשאני עושה היא ואני מדברות וצוחקות ואני בכלל לא שמה לב לסיטואציה.
היא רואה עשר איברים כאלה ביום, אל תדאגי