4 תשובות
לרוב זה עניין של חינוך אם חינכו ילד לקבל דעות של אחרים או להיות בטוח שהדעות שלו נעלות
כי כל אחד חושב שרק מה שהוא חושב נכון וזה הופך אותו לצודק ואם הוא צודק אז מישהו אחר לא יכול גם להיות צודק אפילו שהמישהו האחר עם האמת שלו
לבני אדם טבעי לשנוא, משמע יותר קל לא לכבד דעה. ויש מי שמנסים להיות בני אדם טובים יותר ולא חיות אז משתדלים, כמוני (צניעות) לכבד דעות במידה מסוימת אלא אם הן קיצוניות ממש ונוגדות את הערכים שאני מאמין בהם
לא ברך כך יש אנשים שכן מקבלים את מה שאת.ה אומר.ת אבל נשארים על הגעה שלהם שתבינו יש הבדל בין לקבל דעות של אחרים ולבין לא
אנונימית