10 תשובות
כי התקשורת מוציאה אותם באור רע.
כי הרוב מהם לא עובדים, ודיי מתנהגים כמו עלוקות על הכסף של המיסים שאנחנו משלמים, וכי הם בעד כפייה דתית, והרוב מהם גם לא מתגייסים
סתם שנאת חינם
כי יש שם קבוצה שלא עובדת לא עושה צבא חיה על חשבון משלם המיסים...
אבל לא כולם... זה הכללה
אבל לא כולם... זה הכללה
כי הם מביאים מלא ילדים וזה מזהם את הסביבה בצורה נוראית. וגם כי התקשורת מוציאה אותם רע
אויש בחיי כמה שטויות
prettycherry
הרוב מהם כן עובדים
'מתנהגים כמו עלוקות על הכסף של המיסים שאנחנו משלמים'?
רובכם כאן בכלל לא משלמים מסים
והרבה מהחרדים דווקא כן משלמים מסים
הם לא בעד כפיה דתית
ואז מה אם לא כולם מתגייסים?
אני מאמינה ששונאים אותם כי ככה התקשורת הישראלית אוהבת להשמיץ אותם - אנטישמיות ממש
prettycherry
הרוב מהם כן עובדים
'מתנהגים כמו עלוקות על הכסף של המיסים שאנחנו משלמים'?
רובכם כאן בכלל לא משלמים מסים
והרבה מהחרדים דווקא כן משלמים מסים
הם לא בעד כפיה דתית
ואז מה אם לא כולם מתגייסים?
אני מאמינה ששונאים אותם כי ככה התקשורת הישראלית אוהבת להשמיץ אותם - אנטישמיות ממש
יש את השמלאנים שרובם כולם שונאי השם.
יש את הימינים שזה מה שמראים להם בטלוויזיה שהחרדים יש להם התנהגות יותר גרוע מכולם.
יש את הימינים שזה מה שמראים להם בטלוויזיה שהחרדים יש להם התנהגות יותר גרוע מכולם.
אנונימי
רואים יותר מדי טלוויזיה - ולכן הדעה האישית נעלמת ומוחלפת בדעת בעלי האינטרסים
הרי אדם קונה באלפי שקלים מסך ענק, שם באמצע הסלון, כל הספות מופנות לכיוונו, מי שיעז להרעיש כשרואים טלוויזיה דמו בראשו - ניכר שזה מרכז הבית והדבר הכי חשוב בו
ובדבר הזה כל הזמן אומרים דברים רעים ושקריים, אז פעם אחת אתה כועס, פעם שניה פחות, אחרי זה רק מפקפק, בסוף גם מתחיל להאמין, וזה נגמר בעבודה עיוורת של מכשיר שאומרים שקרים כל כך הרבה שרק חיפוש קטן יוכיח אבל אנשים ראש בקיר כי הטלוויזיה אמרה
הרי אדם קונה באלפי שקלים מסך ענק, שם באמצע הסלון, כל הספות מופנות לכיוונו, מי שיעז להרעיש כשרואים טלוויזיה דמו בראשו - ניכר שזה מרכז הבית והדבר הכי חשוב בו
ובדבר הזה כל הזמן אומרים דברים רעים ושקריים, אז פעם אחת אתה כועס, פעם שניה פחות, אחרי זה רק מפקפק, בסוף גם מתחיל להאמין, וזה נגמר בעבודה עיוורת של מכשיר שאומרים שקרים כל כך הרבה שרק חיפוש קטן יוכיח אבל אנשים ראש בקיר כי הטלוויזיה אמרה
לא כולם שונאים חרדים, אני לא שונא חרדים ומכיר עוד אנשים שלא שונאים חרדים.
הבעיה עם החרדים שהם לא משלמים מיסים ולא מתגייסים לצבא
באותו הנושא: