7 תשובות
יעשו לך שם
שואל השאלה:
אבל בטוח? כי חברה שלי אמרה שמישהו שם לא נכנס כי הוא לא העלה שאלון רפואי לאתר
אנונימית
שאלון רפואי זה משהו אחר נראה לי אבל אני נגיד לא עשיתי בדיקת ראייה לפני שבאתי ועשו לי שם
תעלי את הטפסים לאתר וישלימו לך בצו ראשון את הבדיקת ראיה (כמו שמשלימים בדיקת שתן, גובה ומשקל וכדומה)
שואל השאלה:
העלתי!!! והם כתבו לי ככה: מלש"ב/ית יקר/ה, שאלונך הרפואי נקלט ונבדק. הערכים אחרי תיקון בבדיקת הראיה צריכים להיות עד 6/7.5 ולכן עליך לשלוח בדיקת ראיה חוזרת. שים/י לב יש להגיע לצו הראשון עם המסמכים מודפסים. המשך הליך גיוס נעים!
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מפחדת שלא יכניסו כי לא באלי ללכת עד לחיפה סתם
אנונימית
אם את דואגת, תתקשרי למיטב ויגידו לך או ידחו לך את הצו בהתאם