2 תשובות
אני לא לקחתי יאז אבל ראיתי גם בחן"ל שיאז ויאז פלוס הן גלולות מאוד לא מומלצות. גם גלולות דיאנה (מבחינה שמצאו קשר בין הגלולות לבעיות בריאותיות למיניהן)
אני לקחתי פמינט / קלייר, קלייר מאוד "ידידותיות" למשתמשת
אני לוקחת yaz והן ממש טובות הן מוציאות את החצ'קונים ואת הכאבים של המחזור זה גם גלולות למנחיעת הריון ואת יכולה לדלג על המחזור שלך שלוש חודשיןם ואז פעם אחת כן ואז שוב. ממליצה בחום.