2 תשובות
ספר סוחף, בין הספרים שהכי אהבתי. הנקודת מבט של האישה היא גוף ראשון ושל הגבר רוב הזמן זה גוף שלישי אבל בגלל שהספר מעניין לא כל כך שמים לב לזה
אני קראתי אותו, היו לי ציפיות יחסית גבוהות ולא כל כך התחברתי אליו, מבחינת הקו עלילה הוא היה טוב אבל כל הקטע של הגוף ההשלישי ממש הרס לי את הספר, ואת חווית הקריאה, הוא טוב אבל לא מעבר בעיניי...