6 תשובות
כן עברתי מיונים ביחידת הסרטה, אבל לא התקשרו אלי
מי התקשר אלייך ומה אמרו לך?
אנונימית
^אצל כל יחידת הסרטה זה עובד שונה, כנראה ביחידה ששם הם שוקלים את מי למשוך לשם ומתלבטים בין כמה אנשים שעברו מיונים ואת אחת מהם
שואל השאלה:
מה זה אומר בעצם? אם לא ימשכו אותי לשם בטוח ימשכו אותי למקום אחר נכון? אם עברתי את המיונים אז מובטח לי התפקיד הזה?
אנונימית
שואל השאלה:
התקשרו אליי מבה"ד 11, ביקשו שאספר על הניסיון ואשלח תיק עבודות... אני לא ממש הבנתי למה כי כבר עברתי את המיונים
אנונימית
לדעתי כן
אחרי שאת עוברת את המיונים את בטוח תהיי צלמת/מפיקה/גרפיקאית/עורכת/אנימטורית/מה שזה לא יהיה
הם פשוט צריכים להחליט באיזה יחידה תעשי את התפקיד