7 תשובות
תלוי בסטייל שלה
אני מעדיפה רגיל
לדעתי אוברסייז
אבל לא לובשת בדרכ
רגיל. לא יפה אוברסייז על גברים לטעמי
אם זה רגיל אז יותר יפה צמוד אבל אם זה רופף כזה אז עדיף אוברסייז
אוברסייז
אוברסייז
לא אוהבת בכלל צמוד
אוברסייז ואני לובשת