13 תשובות
א' כן, את תורמת וזה עוזר להם מאוד וה' רואה מי באמת צדיק ומי לא אז תשתדלי פשוט לעשות טוב בלי לחשוב על תחיית המתים כי זה נושא מאוד מסובך לדעתי
שואל השאלה:
-no reason- (פורש)
אני כן רוצה לעשות טוב ללא תמורה ובחינם
וכן חשוב לי שאקום בתחיית המתים, כי בכל זאת
זו תקופה שיותר גדולה מגן עדן
אנונימית
כל ישראל קמים לתחיית המתים חוץ מכמה סוגי יהודים ששכחתי איזה סוגים אבל נשמע שאת ממש משתדלת ומכוונת שזה נהדר תמשיכי ככה (:
שואל השאלה:
^ אבל מי שאין בו תורה בידו כלומר אחת מהעצות שהגמרא ציינה
לא יקום גם אם הוא צדיק הוא פשוט יישאר בגן עדן
אנונימית
תראי יש הרבה מקומות שהגמרא סותרת את עצמה אבל תמיד יש הסבר גם כתוב שכל היהודים חוזריים בגאולה, בטוח יש הסבר
לדעתי לתת צדקה לקרנות צדקה לתמיכה בלומדי תורה
אנונימית
כן. אבל שימי לב שהוא תלמיד חכם ואיזהו תלמיד חכם שפְּנִימִיּוּתוֹ כְּחִיצוֹנִיּוּתוֹ,
הסכום המינימלי הוא מעשר עשירית מאה
ויש מעשרים גם מעשר כספים, כלומר עוד עשירית.
ואני אומר לך מראש שאסור לתרום ל"הדברות" או "שובו בנים", הם מחטיאי הרבים ואם את תורמת את מסיעת לעוברי עברה.
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן אני יודעת
אני רוצה לתרום לאתר שופר וגם לתת כסף לשכנים שהם אברכים ויש להם משפחות
אנונימית
בהחלט, יש לך זכות גדולה בשמים.

ומצטרף לחרדי 14.
אנונימי
וואו אשרייך.
(אמן שהייתי יכול)
אנונימי
אם תרצי יש קונטרס "בשבילי האמת" זקוק לתרומות.
זה עלון חדש לכל בית ישראל בנושא שער הביטחון של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א והולכות שבת של הרב יעקב יוסף זצ"ל.

לתרומות: אברהם ילהאל
0532305055
(דרך אגב הוא חבר מאוד טוב שלי והוא תלמיד של כבוד הרב שליט"א)
אנונימי
שואל השאלה:
אין בעיה ישר כוח
אני קודם אפתח חשבון בל"נ
אנונימית
1 לתת לאברך נחשב, כן
2 אשרייך, אני אישית תורם לרב נקי שמוציא חוברות 'בהלכה ובאגדה' לזיכוי הרבים
3 נוסף על כך תלמדי ההלכות שקשורות לך כגון שבת וצניעות, ושתתפללי לבעל צדיק אברך וילדים צדיקים ויהיו לך זכויות רבות בעזרת השם

("וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים. אוהבי השם, יראי אלוקים. אנשי אמת, זרע קודש, בהשם דבקים.
ומאירים את העולם בתורה ובמעשים טובים, ובכל מלאכת עבודת הבורא'')