4 תשובות
תפני לרופא משפחה כנראה תגיד לעשות בדיקת דם ואז תגיד לך מה דעתה, יכול להיות זה אנמיה או חוסר אחר שמצריך כדורים ותזונה נכונה
שואל השאלה:
אבל לא ממזמן הייתי בבדיקת דם ממץי שהתחילה הנשירה ולא היה חסר לי שום וויטמינים
אנונימית
זה יכול גם להיווצר מלחץ או ממצב נפשי, נסי בכל זאת להתייעץ עם רופאת משפחה
תתחילי ברופא משפחה שתעשי בדיקות דם
ובהתאם לזה הוא יתן טיפול (אם יש חוסר בויטמינים, משהו עם בלוטת התריס וכדומה)
ובמידת הצורך יפנה אותך לרופא עור או נשים