התחברות הרשמה

אתם חושבים שזה מביך להיות לבד בהפסקה?

18 באפריל 2023, 12:42
חוות דעתבדידותכיתה    
7 תשובות
לא
ע
עזבואוצי
לא
ק
קופים ארקטיים
לא זה לא מביך
I
Idknow
לא
ש
שרקסי
לא זה נחמד
א
אני כאן כדי להטריל
לט
ד
דריפית
לא לפעמים גם זה עושה טוב
א
אתה מנגו
באותו הנושא:
כמה מביך זה לקרוא ספר בהפסקה
רק אני חושב שזה מוזר מאוד ושזה ניסיון מביך להיות פמיניסטים?
מאיזה גיל אתם חושבים שזה מביך להיות בסטיפס
טבעונים אתם חושבים שאני אשם רע כי הפסקתי להיות טבעוני?
אתם חושבים שזה מביך להיות בסטיפס?
אתם חושבים שזה מביך להיות בסטיפס ?
מביך להיות בהפסקה עם אוזניות?
זה מביך להיות בלי חברים בהפסקה?
מביך לקרוא בהפסקה?
אתם חושבים שמביך להיות פה?
מביך לשבת בהפסקה לבד בחוץ?