13 תשובות
תקראי ספר
להוריד בחזרה או להישאר בסטיפס
שואל השאלה:
אין לי גם נטפילקס
ולקרוא ספר משעמם אותי
אין לי גם נטפילקס
ולקרוא ספר משעמם אותי
אנונימית
תמצאי ספר שמעניין אותך, אם אין כזה בבית שלך תלכי לספרייה ותשאלי משם
מישהי פה מקנא אני מבין..
מה מקנאה שקיבלתי פרח ואת לא??
תעני כמו שצריך וגם את תקבלי פרחים זה לא כזה קשה אהובה
קנאית.
אין מה לומר פשוט אני בהלםם
ומה זה היאא בהתחלה מה את רצינית כאילו
שואל השאלה:
וואי תרגעי
מה ישלך
וואי תרגעי
מה ישלך
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כי אני עצלנית זה כי אני עוברת מלא חרא והמקום בריחה שלי זה טיקטוק ואינסטגם אבל ההורים שלי חרדים מעצבנים והם לא מרשים
זה לא כי אני עצלנית זה כי אני עוברת מלא חרא והמקום בריחה שלי זה טיקטוק ואינסטגם אבל ההורים שלי חרדים מעצבנים והם לא מרשים
אנונימית
תעשי משהו חיוני , החיים לא קלים לא אמרו שיהיה קל , גם לי אין לפעמים כוח לעשות משהו אבל חייב , כי כשאני פועל אני בונה לעצמי את עתיד , אז אם את רוצה עתיד מטורף אז תעשי משהו חיוני , כמו אימון או קריאת ספרת או ללמוד משהו חדש , או להכיר חברים חדשים , או סתם לטייל לבד ולדבר עם עצמך מה אפשר לעשות חדש , ממליץ בחום לקרוא את הספר חשוב והתעשר , ותנסי לישם אותו כי הוא יכול לעזור לך בחיים
אם את כרגע מרגיש שאין לך כוח בכלל לכולם ואת רוצה רק לשכב במיטה שלך , אז תעשי את זה ,אבל אם את סתם מתעצלת , אז תקחי את הכוחות בידים ותעשי משהו חיוני , זה יהיה כיף ונחמד , ולא חובה להיות בטיק טוק וא אינסטגרם בישביל להנות בחיים כי זה סתם שטויות שלא כזה יעזרו לך
אז שיהיה לך בהצלחה ותחפשי נושא שאת חושבת שקרוב ללב שלך ואת מתחברת אליו ותיישמי אותו או תלמדי משהו חדש
אם את כרגע מרגיש שאין לך כוח בכלל לכולם ואת רוצה רק לשכב במיטה שלך , אז תעשי את זה ,אבל אם את סתם מתעצלת , אז תקחי את הכוחות בידים ותעשי משהו חיוני , זה יהיה כיף ונחמד , ולא חובה להיות בטיק טוק וא אינסטגרם בישביל להנות בחיים כי זה סתם שטויות שלא כזה יעזרו לך
אז שיהיה לך בהצלחה ותחפשי נושא שאת חושבת שקרוב ללב שלך ואת מתחברת אליו ותיישמי אותו או תלמדי משהו חדש