19 תשובות
9
5 מצד אמא, 4 מצד אבא (:
מדרגה ראשונה 4 אני חושבת
המון
לאמא שלי יש 8 אחים ולאבא שלי 2
ולכל אחד מהאחים יש בממוצע 3 -4 ילדים
שואל השאלה:
אז 40 בני דודים זה נחשב הרבה?
אנונימי
1
9 ככה חחח
מצד אמא - 6 בני דודים ומצד אבא - 4, אז 10 בני דודים יש לי חח
אנונימית
מצד האבא - 17
מצד האמא - 11
חח מזהה גרמת לי לחשוב כמה בני דודים יש לי, ואי יש לי מלאא
וואו לפחות 50-60 לאבא שלי יש 11 אחים וחלק מהם כבר סבים וסבתות
מצד אבא 5 מצד אמא 18
אנונימי
20:-)
אין לי xd
20:-)
3 מצד אמא שלי
ואני לא יודעת כמה מצד אבא שלי כי אני לא מכירה אותם..
DIANA SPENCER