4 תשובות
כדאי 1.5 גם 2 זה בסדר אבל פשוט בגלל שאת לא עושה אימוני כוח זה סתם, אבל אם יוצא גם בסדר
כן, צריך אבל למנן
שואל השאלה:
וזה בסדר שאני לפעמים אוכלת גם כפול 2 נכון? אני לא שוקלת הרבה או משהו
וזה בסדר שאני לפעמים אוכלת גם כפול 2 נכון? אני לא שוקלת הרבה או משהו
אנונימית
1.5