7 תשובות
יאללה צרי מהסטיפס ולכי ללמוד את תתחרטי על זה אחכ
אנונימית
צאי*
אנונימית
תחשבי שאם תלמדי עכשיו יהיה לך מחר ראש שקט ודרך אגב גם אני צריכה מוטיבציה ללמוד למבחן מחר
שלב ראשון זה לצאת מסטיפס
שלב שני זה להתחיל ללמוד ועם הזמן זה יזרום אומר את זה מניסיון :)
תשני שעה ואז תשבי ללמוד.
שואל השאלה:
בסוף לא ישנתי ולמדתי עד עכשיו תודה רבה כולם:) ובהצלחה גם לך במבחןן
אנונימית
לי בסוף זה יהיה בשני כי נהיה לי חום אבל זה מעולה חחח