11 תשובות
תעני לה ?
פשוט תראי את ההודעה ותסנני או שתכתבי "הי? "
את רוצה להראות לה שלא אכפת לך ממנה אז את שולחת לה הודעה שתראה.
אכפת לה ממנה אחושילינג.
את רוצה להראות לעצמך ולה שלא אכפת לך ממנה? אל תעני. אל תתייחסי. אל תתעסקי.
אנונימי
פשוט תראי את הודעה ואל תעני זה הכי מייבש בעולם
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא רוצה שהיא תמשיך להציק לי כי אני מכירה אותה, אני לא עונה להודעה אחת יגיעו עוד 20 הודעות
שואל השאלה:
לשלוח לה פשוט סימן שאלה או משהו?
כתבת לה שאת לא רוצה קשר איתה? תסמני את ההודעה בנקודה ותשלחי
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתה היא כתבה לי מה זה אומר איזה סתומה
כן תעשי לה "? "
שואל השאלה:
עכשיו היא גם כתבה לי כזה "יואו, הורדת את החסימה?" ובכלל לא חסמתי אותה היה לי תקלה בטלפון ולא עבד לי הווצאפ איזה חודשים.
דחוף מה לענות לה שתפסיק לחפור לי
שואל השאלה:
^לא כתבתי לה את זה