21 תשובות
כן זה ממש טוב
אנימשקיעה והציונים שלי בין 23 ל47
מאוד
זה ממש טוב, אבל תנסי כן לפתח הרגלי למידה כי זה חשוב להמשך.
זה טוב אבל כדאי לך בכל זאת ללמוד כי בעתיק יהיה הרבה יותר קשה לשבת וללמוד בלי הנסיון של העבר
שואל השאלה:
אני למדתי בעבר וזה גזל ממני את כל הכוחות ולא היה לי זמן לעצמי
התחלתי להזניח את עצמי ואני נמצאת הרבה לפני איזה ציון מסריח
לא באמת חשוב משהו כיתה ט התיונים שלי לא כרועים
אנונימית
רגע באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
אמרתי ט
אנונימית
שואל השאלה:
אני לומדת דברים שמעניינים אותי
כרגע התחלתי ללמוד ספרדית
וכנראה ששנה הבאה אני גם אלך למגמה הזאת, יש לי בבית ספר
אנונימית
אם את מצליחה ללמוד בלי להזניח את עצמך ולהוציא ציונים טובים, זה טוב מאוד.
הרעיון הוא למצוא איזון ולא להיות קיצונית מדי
לא
אלה הרגלי למידה לא טובים וכשהחומר ייעשה קשה יותר את תתחרטי שלא למדת איך ללמוד
שואל השאלה:
^אמרתי כבר שהשקעתי בעבר
כשהחומר יעשה קשה וחשוב לבגרויות מן הסתם שזה יהיה לי הרבה יותר חשוב. כרגע הציונים שלי לא ישפיעו על כלום
אנונימית
שואל השאלה:
אה חח
כן אני רוצה ללמוד גם חינוך פיננסי אבל לא כרגע
אנונימית
כן, הלוואי שיהיו לי ציונים כאלה
^^מה זה משנה אם זה יעזור לה בחיים או לא? לא כל דבר חייב להיות "מועיל"

וגם אני לומדת בערך שעה-שעתיים ביום, תלוי בעומס שיש לי. הכוונה היא ללמידה עצמאית
חייב 100 בהכול! אולי במתמטיקה ואנגלית 5 יחל בין 75 ל100
שואל השאלה:
100ֶבהכל ואז ללכת לעשות תואר לעבוד כמו חמור ולקבל שכר מינימום
לא בשבילי
אנונימית
ממש לא חייב 100 בהכל
זה מתכון מושלם לקריסה נפשית
ברור שלא אבל להסתמך על זה שאת תלמידה טובה לא עוזר, סמכי עליי. את צריכה לדעת איך ללמוד ועדיף לך להתחיל עכשיו
מכינה עבודות בלימודים (מי ששאל אותי אני עונה על התשובה)
מה מה זאת אומרת?
יש לימודים- יש עבודות הגשה, אז אני יושבת ולומדת
זה לא מסובך.