5 תשובות
לא מורידים עגילים בזמן אינפקציה, אחרת החור ייסתם עם האינפקציה בפנים. אם תטפלי כמו שצריך זה יעבור.
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
שואל השאלה:
ירד לי לגמרי?כי מלחיץ אותי ושוקלת להוריד את העגיל
ירד לי לגמרי?כי מלחיץ אותי ושוקלת להוריד את העגיל
מי מלח + סינטומיצין, 3 פעמים ביום.
שימי מי מלח כל יום תקפידי למשך חודש יש ספרי כזה גם שאת יכולה לקנות אני כבר שנתיים עם עגיל ולא היה לי אינפקציה אחת בלי עין הרע