3 תשובות
שואל השאלה:
הייתי
הלכתי
חיפשתי
ניסיתי
רק נכנסתי למצבים פסיכוטיים
הייתי
הלכתי
חיפשתי
ניסיתי
רק נכנסתי למצבים פסיכוטיים
אנונימי
שמע זה מובן אבל אתה לא יכול לתת למישהי אחת להשפיע עליך כל כך הרבה. לא היה בניכם כלום אפילו לא ממש הבנתי מה רמת הקשר בניכם, זה לא שווה את זה לפי מה שאתה מתאר. זה יכול לקחת זמן אבל צריך לנתק קשר לדעתי
שואל השאלה:
20
20
אנונימי