6 תשובות
כי הוא אח שלהן, פשוט.
זה לא משנה כמה את צודקת והוא לא, אל תצפי מהן לתמיכה
זה לא משנה כמה את צודקת והוא לא, אל תצפי מהן לתמיכה
זה לא משנה מאיזה סיבה נפרדתם הם אחיות שלו ברור שיהיו לצידו
אולי כי הן חושבות שלא הייתם זוג טוב, וכשהוא רווק הוא פורח יותר וחופשי יותר והוא יותר, לאו דווקא כי הן אחיות שלו.. היו המון פרידות שאחיות שלי לא עמדו לצידי כמו שאני לא עמדתי תמיד בצד שלהן בפרידות שלהן.. כנל עם חברות- יש לי חברות שלעיתים אמרתי "ברוך השם שנפרדתם הייתם זוג מזעזע ורעיל ועכשיו סוף סוף תחזרי להיות מי שהיית".
או פרדות של חברות שלי שאמרתי להן שהאקס נפרד ובצדק- שהאקס צודק במילים אחרות..
אני אישית לא רואה בעייה שאחיות שלו תומכות בו כמו שלא הייתי רואה בעייה במידה והן לא היו תומכות בו.
או פרדות של חברות שלי שאמרתי להן שהאקס נפרד ובצדק- שהאקס צודק במילים אחרות..
אני אישית לא רואה בעייה שאחיות שלו תומכות בו כמו שלא הייתי רואה בעייה במידה והן לא היו תומכות בו.
כי הן מאוהבת בו ורוצות לעשות לו דברים מגונים למרות שהוא אח שלהן ( שומרות את זה בין המשפחה )
אנונימית
מסכימה עם האנונימית
מה שהאנונימית אמרה
באותו הנושא: